اخبار اقتصادی

5 راه ارزان برای رفتن به دوره های مدیتیشن

مدیتیشن سری تمرین هایی است که با تمرکز روی فعالیت مغز یا فعالیت های جسمانی باعث کاهش استرس، وسواس، ترس و درد می شود تا فکر تان خالی شود و از لحاظ روحی به آرامش برسید.

23 اردیبهشت 1401

سیر تا پیاز ماجرای حوض روغن موزه هنرهای معاصر

عصر شنبه ـ 21 اسفند ماه ـ در جریان برنامه های هنری بزرگداشت نظامی، موزه هنرهای معاصر تهران میزبان پرفورمنسی شد که رخداد حادثه ای در جریان آن از همان ساعات ابتدایی برگزاری و همچنان تا ساعات انتشار این خبر، واکنش های مختلف و البته انتقادهایی را به همراه...

17 اردیبهشت 1401

خودزنی بهنام بانی ! ، اتفاق عجیب و بعید !

خبرنگاران: پس از مدتها تعطیلی به دلیل شیوع کرونا در برگزاری کنسرت ها حالا بهنام بانی می خواهد با کمترین قیمت بلیط کنسرت برگزار کند این نمونه ای از خودزنی حرفه ای است !

14 اردیبهشت 1401

رجبی مشهدی: مشترکان پرمصرف برق در انتظار قبض 15 میلیونی باشند

سخنگوی صنعت برق با اشاره به صدور قبض 5 میلیون تومانی در دوره های گذشته برای مشترکین پرمصرف گفت: با افزایش تعرفه ها این قبوض تا 15 میلیون تومان افزایش می یابد.

31 فروردین 1401

معرفی هتل 4 ستاره رامادا پارک ساید در پکن

هتل رامادا پارک ساید پکن | Ramada Parkside Beijingاین هتل 4 ستاره در موقعیت استراتژیکی در المپیک گرین (Olympic Green) واقع شده است و با ورزشگاه ملی پکن تنها 7 دقیقه با ماشین از آنجا راه است. هتل رامادا پارک ساید پکن در سال 2008 ساخته شد و از مرکز شهر تنها 12 کیلومتر فاصله دارد....

28 فروردین 1401

هزینه های سفر به روسیه چقدر است؟

هزینه سفر به روسیهبرای سفر به روسیه و کشور تزارها آماده شده اید؟ این کشور اروپایی و سردسیر یکی از برترین کشورهایی است که در این فصل می توانید به آن سفر کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. آب و هوای خوب، جاذبه های مختلف و متفاوت، تفریحات مختلف، امکانات...

26 فروردین 1401

تأیید تاریخ عرضه گوشی وان پلاس Nord CE 2

تاریخ رونمایی از گوشی OnePlus Nord CE 2 در بازار های هند معین شده است. معینات این گوشی احتمالا با آن چه پیشتر منتشر شده بود، متفاوت باشد.

25 فروردین 1401

ابعاد و زوایا یارانه 100 هزار تومانی 22 بهمن

خبرنگاران- یارانه 100 هزار تومانی 22 بهمن برای همه نبود. اگر دقیق تر گفته باشیم حدود 34 میلیون ایرانی مشمول دریافت یارانه 100 هزار تومانی بهمن ماه شده اند. هفته گذشته مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها خاطرنشان کرد، به دستور رئیس جمهور و به مناسبت بزرگداشت...

22 فروردین 1401

هزینه سفر به آبادان چقدر است؟

آبادان از جمله شهرهای ایران است که از تجربه سفری به صرفه گرفته تا سفری لوکس، می تواند خاطره ای به یاد ماندنی برای شما رقم بزند.

18 فروردین 1401

شگفت انگیز ترین جاذبه های ژاپن

ژاپن کشوری است واقع در اقیانوس آرام که به سرزمین آفتاب تابان معروفیت دارد. مردم این کشور تا به امروز فرهنگ و نگرش خاص خود را حفظ وآن را به سبکی بسیار دوست داشتنی با دنیای مدرن ترکیب نموده اند. این کشور جذابیت های طبیعی و انسانی بیشماری دارد که آن را در...

11 اسفند 1400

فرایند رزرو کنونی منظره گردشگری را تغییر می دهد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، فرایند رزرو کنونی منظره گردشگری را تغییر می دهد.

10 اسفند 1400

ساتیاجیت رای؛ خالق تحول در سینمای هند

رای سنت ها و فرهنگ، هند را به دنیا معرفی و بر همگان ثابت کرد که سینما تنها مخصوص کشورهای صنعتی و پیشرفته نیست و می توان بارقه های تمدن را هم در کشور های کوچک به وسیله صنعت سینما به نمایش گذاشت.

8 اسفند 1400

اقدام غیر قانونی سازمان لیگ در جلوگیری از شروع ملاقات پرسپولیس ، نفت مسجدسلیمان

سازمان لیگ فوتبال در حالی از شروع ملاقات تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان جلوگیری کرد که طبق آیین نامه چنین اقدامی قانونی نیست.

1 اسفند 1400

برند محصولات کشاورزی گیلان تحت تاثیر سهل انگاری در صادرات

خبرنگاران/گیلان استاندار گیلان به نقش کشاورزی در توسعه اشتغال و اقتصاد استان اشاره و اضافه نمود: سهل انگاری در حوزه صادرات، برند تولیدات کشاورزی استان را تحت تاثیر قرار داده است.

28 بهمن 1400

اپل اولین شرکت سه تریلیون دلاری دنیا شد

اپل دیروز به اولین شرکت دنیا مبدل شد که ارزش آن در بازار سهام از سه تریلیون دلار فراتر می رود. استقبال از آیفون و کوشش اپل برای فراوری خودروهای خودران در این زمینه بی تأثیر نبوده است.

21 بهمن 1400

پیونگ یانگ کجاست؟

پیونگ یانگ مرکز کره شمالی با قدمتی 1500 ساله به خاطر باغ های میوه اش بسیار معروف است. برای آشنایی بیش تر با خبرنگاران همراه باشید.

20 بهمن 1400

تعریف بسته حمایتی در حوزه دارویی و پزشکی صورت گرفت

ستاد توسعه زیست فناوری اقدام به ارائه بسته ای 10 ساله به ارزش بیش از 4 هزار میلیارد تومان برای تامین احتیاج های کشور به دارو های زیستی، شیمیایی و حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی نموده است.

15 بهمن 1400

وقوع سیل در کدام حوضه های آبریز محتمل است؟

موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو حوضه های آبریزی را که احتمال وقوع سیل در آن ها تا روز چهارشنبه (پانزدهم دی ماه) وجود دارد بیان نمود.

14 بهمن 1400

افزایش هزار واحدی شاخص کل بورس در 7 آذر 1400

خبرگزاری خبرنگاران- بورس تهران معاملات امروز خود را با افزایش هزار و 314 واحدی شاخص کل به سرانجام رساند.

11 بهمن 1400

توضیحات بانک ملت درباره اختلال در سامانه های غیرحضوری

خبرگزاری خبرنگاران- بانک ملت به علت اختلال در خدمات سامانه های بانکداری اینترنتی و همراه بانک از مشتریان عذرخواهی و درباره علل آن توضیحاتی ارائه کرد.

10 بهمن 1400
تعداد: (245)