بزرگترین فرش ایران با طرح شاه عباسی در زنجان بافته می گردد

به گزارش عینک دایره ای، بافت بزرگ ترین فرش دستباف طرح شاه عباسی ایران چهار سال به طول انجامیده است و مراسم رونمایی از این فرش در هفته آینده برگزار می گردد.

بزرگترین فرش ایران با طرح شاه عباسی در زنجان بافته می گردد

ناصر غفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به سرانجام بافت بزرگ ترین فرش دستباف طرح شاه عباسی در زنجان اعلام کرد:

در هفته آینده مراسم رونمایی این فرش در برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه ابعاد فرش دستباف طرح شاه عباسی زنجان 60 متر مربع است، گفت که فرش بافته شده ابریشم خالص بوده که بافت آن به وسیله 10 بافنده در مدت زمان چهار سال به طول انجامیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به بافت بزرگ ترین فرش طرح شاه عباسی در استان زنجان گفت که این فرش به وسیله هنرمندان بومی بافته شده است که در چند روز آینده مراسم سرانجام بافت این فرش برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه مراسم رونمایی از فرش دستباف طرح شاه عباسی ایران در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برگزار می گردد، افزود که بافت این فرش در مراحل سرانجامی خود قرار گرفته است.

فغفوری با اشاره به اینکه در مراسم رونمایی از بزرگ ترین فرش بافته شده طرح شاه عباسی ایران قیمت فرش بافته شده نیز اعلام می گردد، گفت:

کشورهای روسیه و آمریکا از جمله کشورهای خواستار این گونه فرش های دستباف به شمار می فرایند.

وی بابیان اینکه ایثارگران و جانبازان صنعتگر استان زنجان تجلیل شدند، افزود که این افراد از جمله پتانسیل های بزرگ این سازمان به شمار می فرایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه مقدار شکایات مراجعین از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در مقایسه با سایر دستگاه های استان آمار پایینی دارد، گفت که امیدواریم با اجرای برنامه های متنوع در راستای توسعه فعالیت های صنعتی در زمینه ایجاد اشتغال مؤثر واقع گردد.

وی به فعالیت 13 فرزند شهید در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد که 18 نفر از هم رزمان شهدا نیز که از آزادگان و جانبازان به شمار می فرایند در حال حاضر از بازنشستگان و شاغلان سازمان به شمار می فرایند.

منبع: کجارو / farsnews.com

به "بزرگترین فرش ایران با طرح شاه عباسی در زنجان بافته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین فرش ایران با طرح شاه عباسی در زنجان بافته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید