همایشها و نمایشگاه ها

سیر تا پیاز ماجرای حوض روغن موزه هنرهای معاصر

عصر شنبه ـ 21 اسفند ماه ـ در جریان برنامه های هنری بزرگداشت نظامی، موزه هنرهای معاصر تهران میزبان پرفورمنسی شد که رخداد حادثه ای در جریان آن از همان ساعات ابتدایی برگزاری و همچنان تا ساعات انتشار این خبر، واکنش های مختلف و البته انتقادهایی را به همراه...

17 اردیبهشت 1401

خودزنی بهنام بانی ! ، اتفاق عجیب و بعید !

خبرنگاران: پس از مدتها تعطیلی به دلیل شیوع کرونا در برگزاری کنسرت ها حالا بهنام بانی می خواهد با کمترین قیمت بلیط کنسرت برگزار کند این نمونه ای از خودزنی حرفه ای است !

14 اردیبهشت 1401

4 جاذبه معروف کپنهاگ

دیدنی های کپنهاگبا تمام جاذبه های توریستی که در کپنهاگ وجود دارد ، مسئله ای برای اینکه چه کنید، در این شهر هیجان انگیز شمال اروپایی نخواهید داشت. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم سری به دیدنی های کپنهاگ بزنیم.

15 اسفند 1400

مثبت شدن تست کرونای همراه بلینکن

تست کرونای یکی از اعضای هیات همراه وزیر امور خارجه آمریکا در سفر 4 روزه به منطقه آسیا و اقیانوسیه امروز در مالزی مثبت اعلام شد و از حضورش در مذاکرات ممانعت به عمل آمد.

18 بهمن 1400

بزرگترین فرش ایران با طرح شاه عباسی در زنجان بافته می گردد

بافت بزرگ ترین فرش دستباف طرح شاه عباسی ایران چهار سال به طول انجامیده است و مراسم رونمایی از این فرش در هفته آینده برگزار می گردد.

1 بهمن 1400

نام گلفروشی های مشهد

ذکر نام گل فروشی های مشهدنام گل فروشی های مشهد: بیش از ده ها گل فروشی در شهر مشهد وجود دارند که برترین گل فروشی های کشور به شمار می آیند. در ادامه به ذکر بعضی از گلفروشی ها در مشهد و ویژگی و مزایای آنها خواهیم پرداخت.

29 دی 1400

پارک جمشیدیه کجاست؟

پارک جمشیدیه تهران بعد از پارک ملت، مهم ترین پارک شهر است. حتی اگر کسی تا به حال هم اینجا نرفته باشد حتما نماهایی از آن را در سینما، تلویزیون یا موزیک-ویدیوهای قدیمی دیده. درخت های کهنسال، مجسمه های بدون مثل، معماری زیبا، رستوران های متنوع و دسترسی راحت،...

23 دی 1400

آمریکا قصد ایدئولوژی سازی در روابط بین الملل را دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که اجلاس نشستی برای دموکراسی که قرار است از طریق آمریکا در اوایل دسامبر سال جاری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود، عمدتاً متمرکز بر تقابل با روسیه و چین است.

14 دی 1400

ابراز رضایت آمریکا از فرایند مذاکرات راهبردی با روسیه

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره به سازنده و مفید بودن مذاکرات با طرف روسی درباره مسائل مربوط به ثبات راهبردی، ابراز امیدواری کرد که چنین گفت وگوهایی با مقامات پکن نیز شروع گردد.

16 آذر 1400

اعلام زمان حضوری شدن مدارس؛ فعلا برای حضور، الزامی برای داشتن کارت واکسن نیست

تهران (پانا) - به گفته سرپرست وزارت آموزش و پرورش بازگشایی مدارس در شهرها با اولویت حضوری و مجازی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

17 آبان 1400

میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن شد

خبرگزاری خبرنگاران- دکتر سید میعاد صالحی به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و تصویب هیئت وزیران، در جلسه امروز هیئت دولت به نام مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران معین شد.

7 آبان 1400

حرکت ناگزیر فعالیت های پست به سمت هوشمندسازی

نهمین روز از ماه اکتبر هر سال (17 مهر) به مناسبت سالگرد تشکیل اتحادیه دنیای پست (UPU) به اسم روز دنیای پست گرامی داشته می گردد. این اتحادیه در سال 1847 با هدف ایجاد و حفظ یک سامانه پستی برای برقراری جریان آزاد نامه ها در دنیا، در شهر بُرن سوییس شروع به کار کرد.

2 آبان 1400

مصاحبه با بازیگران سریال پاشنه، محصول نو شبکه استارز

سریال نو شبکه استارز به نام پاشنه (Heels) که قرار است از 15 آگوست به نمایش در آید، درباره کشتی کج و دعواهای خانوادگی است. جک (استفن امل) و ایس اسپید (الکساندر لودویگ)، پس از مرگ پدرشان، در رینگ کشتی با هم روبرو می شوند و علاوه بر آن، باید در خصوص زندگی خود، تصمیمی...

31 مرداد 1400

آمریکا 10 هزار زندانی داعشی را در سوریه نگاه می دارد

وزیر خارجه آمریکا که داعیه دار بازگرداندن اعضای خارجی داعش به کشورهایشان شده، از باقی ماندن حدود 10 هزار نفر از داعشی های زندانی در اردوگاه های شمال سوریه اطلاع داد.

7 مرداد 1400

درگذشت یک هنرمند موسیقی بر اثر کرونا

مصطفی قادرپناه متولد 1352 در شهر اصفهان بود و از کودکی به واسطه صدای ساز استادان برجسته با ساز تار آشنا شد و به ساخت این ساز روی آورد. او در این راه از هدایت های هنرمندانی همانند استاد جلیل شهناز و آقا گلی اصفهانی و سعید رضوانی بهره مند شد.

5 مرداد 1400

روسیه به علت تحریم ها، آمریکا را تهدید به ترک ایستگاه فضایی بین المللی کرد

روسیه در آستانه راه اندازی یک ماژول اتصال نو به ISS است که میتواند به اسم مرکز یک مجموعه مستقل عمل کند. بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، راگوزین بیان نموده است که به علت تحریم های آمریکا که روسیه را از وارد کردن برخی از میکروچیپ های لازم برای برنامه خود...

28 تیر 1400

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی اتوماسیون شن جن 8 تا 10 تیر برگزار می گردد

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی اتوماسیون شن جن از تاریخ 8 لغایت 10 تیرماه 1400 (برابر با 29 ژوئن لغایت 1 چولای 2021) در شهر شن جن چین برگزار خواهد شد.

8 تیر 1400

خریداران نمایشگاه مجازی کتاب موارد مشکوک را به پلیس فتا گزارش نمایند

به گزارش خبرنگاران ، شماره تلفن 91009898-021 تنها شماره اختصاصی پشتیبانی نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران است که در صورت لزوم به وسیله آن با خریداران کتاب تماس گرفته می گردد و تنها با شماره 30004141 برای خریداران کتاب، پیامک ارسال می گردد.

4 اسفند 1399

ششمین همایش بین المللی روانشناسی مدرسه بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می گردد

ششمین همایش بین المللی روانشناسی مدرسه از سوی انجمن روانشناسی تربیتی ایران و دانشگاه الزهرا (س) بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد.

27 بهمن 1399

خبرنگاران مردم دورهمی&zwnjهای شب یلدا را لغو کنند

خرم آباد - خبرنگاران - استاندار لرستان گفت: فرایند کاهشی شیوع کرونا در استان رضایتبخش است بنابراین از مردم انتظار می رود برای تداوم این روال و حفظ سلامت جامعه، امسال دورهمی های شب یلدا را لغو کنند.

20 دی 1399
تعداد: (52)