مصاحبه با بازیگران سریال پاشنه، محصول نو شبکه استارز

به گزارش عینک دایره ای، سریال نو شبکه استارز به نام پاشنه (Heels) که قرار است از 15 آگوست به نمایش در آید، درباره کشتی کج و دعواهای خانوادگی است. جک (استفن امل) و ایس اسپید (الکساندر لودویگ)، پس از مرگ پدرشان، در رینگ کشتی با هم روبرو می شوند و علاوه بر آن، باید در خصوص زندگی خود، تصمیمی جدی بگیرند.

مصاحبه با بازیگران سریال پاشنه، محصول نو شبکه استارز

امل و لودویگ در مصاحبه ای، در خصوص تمرینات خود برای آمادگی حضور در سریال و هم چنین داشتن مشاوران مشهوری مانند کودی رودز و آدام کوپلند صحبت کردند.

-استفن، جک اسپید مالک دی دابلیو ال (لیگ کشتی کج) است. چه تحقیقاتی برای این نقش انجام دادی و آیا دوستت، کودی رودز برای درک بهتر این نقش، به تو یاری کرد؟

استفن امل: بله، او یاری زیادی کرد. در طول ساخت فصل اول و قبل از کرونا، خیلی با هم صحبت کردیم. حتی با هم برنامه ای چیده بودیم که کمی با شرکت ای ای دابلیو (فعال در زمینه کشتی کج) آشنا شویم. او یکی از عوامل پشت صحنه این جور بازی ها است. اتفاق ارزشمند برای من زمانی بود که با او به نمایشگاه رینگ افتخار در سن آنتونیو رفتیم و در آن جا کشتی گرفتیم.

وقتی زمان بازی در سریال کماندار فرا رسید، من نمی توانستم خودم را با ویژگی های کاراکتر اولیور کویین مطابقت دهم و هیچ اطلاعاتی در خصوص نحوه آماده سازی خودم نداشتم اما کودی در آن جا هم با روی خوش به من یاری کرد. او همواره خیلی دیر صمیمی می گردد اما به محض صمیمی شدن، متوجه می شوید که بسیار خون گرم است.

-الکساندر، می توانی در خصوص شخصیت دوگانه ایس اسپید صحبت کنی؟ زیرا او به اسم یک تازه کار و با چهره ای بچگانه، کارش را در رینگ شروع می کند و هواداران او را دوست دارند اما خارج از رینگ، او اصلا این گونه نیست.

الکساندر لودویگ: بله، این چیزی بود که من را به اسم یک فرد عاشق کشتی، جذب این نقش کرد. من هوادار تعصبی کشتی کج نبودم. در دوران کودکی این ورزش را دیدن می کردم اما خیلی زیاد پیگیر آن نبودم.

بنابراین وقتی این فیلم نامه را خواندم، نتوانستم به آن پاسخ منفی بدهم. متوجه شدم که این سریال مانند هر مجموعه یا فیلم فوق العاده دیگری، با شخصیت ها شروع می گردد و شما می توانید خودتان را به جای آن ها ببینید. ویژگی جالب ایس، برای من این است که او بسیار احساساتی است. در اصل، او فقط یک کودک گمشده است که پدرش را از دست داده و در کوشش است تا صندلی خود را در دنیا پیدا کند و فشار بسیار زیاد و سنگینی را بر دوش خود تحمل می کند تا قهرمانی باشد که بتواند نام شهر خود را با سر زبان ها بیاندازید.

شما، هم عاشق او هستید و هم از او تنفر دارید. به همین علت بود که من فکر می کردم او شخصیت مجذوب نماینده و رویایی من است.

-یکی از مواردی که در سریال می بینیم و معمولا در جاهای دیگر شاهد آن نیستیم، فداکاری برای حفظ دی دابلیو ال است. آیا می توانید در خصوص ازدواج جک با استیسی (الیسون لوف) و چگونگی رابطه آن ها صحبت کنید؟

استفان امل: خوب، پس از مرگ پدرشان، جک به اسم رئیس لیگ انتخاب شد. کمی بعدتر در سریال متوجه می شویم که او با پدرش کار می کرد و زیر نظر او، کار را یاد گرفته بود و به همین دلیل به این سمت رسید. این مسئولیت سختی برای او بود و در اوایل، فقط خرابکاری می کرد، همان طور که خیلی از افراد وقتی کاری را شروع می نمایند که برای آن آمادگی ندارند، در اوایل امر، خیلی خوب نتیجه نمی گیرند.

آن چه شما معمولا در این شرایط انجام می دهید این است که سعی می کنید هر کاری از دستتان برمی آید برای هر کسی انجام دهید و او دقیقا همین کار را برای لیگ کشتی انجام می دهد اما این کارها به ضرر تعهد و مسئولیت او به اسم یک پدر و همسر تمام می گردد.

استیسی این موضوع را درک می کند و من فکر می کنم الیسون به خوبی این نقش را اجرا می کند. اصلا جالب نیست که در رابطه شما، مسائل، واضح و تعیین نباشند. شما باید حتی وقتی شرایط خوب پیش نمی رود هم یک دیگر را دوست داشته باشید اما جک به درستی به همه تعهدات خود عمل نمی کند.

-من می دانم که آدام کوپلند در سریال وایکینگ ها، حضوری کوتاه داشت و به نظر می رسد ظاهر شما در سریال پاشنه هم کمی از او الهام گرفته است. آیا واقعا این طور است؟

الکساندر لودویگ: واقعا اینطور نیست اما این موضوع، اتفاقی شادمان نماینده بود. البته که کمی خنده دار است. من در واقع همین چند دقیقه پیش به آدام پیغام دادم که قرار است در این مصاحبه در خصوص تو صحبت کنم.

مطمئنا آدام کسی است که می توان به او تکیه کرد و شخص بسیار مهمی است و من فقط یک سری سوالات عادی و روزمره در خصوص شخصیت جک و پس زمینه او از آدام پرسیدم. من تجربه زیادی در خصوص کشتی نداشتم و او در مدت زمان کوتاهی، چیزهای زیادی به من آموخت و واقعا از داشتن چنین دوستی، راضی ام. حتی بعدتر من استفن را مجبور کردم تا او هم از آدام یاری بگیرد تا هر دو به خوبی برای بازی در سریال آماده شویم. در کل، باید دوباره بگویم که شخصیت من بر اساس او طراحی نشده است.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "مصاحبه با بازیگران سریال پاشنه، محصول نو شبکه استارز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه با بازیگران سریال پاشنه، محصول نو شبکه استارز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید