4 جاذبه معروف کپنهاگ

به گزارش عینک دایره ای، دیدنی های کپنهاگ

با تمام جاذبه های توریستی که در کپنهاگ وجود دارد ، مسئله ای برای اینکه چه کنید، در این شهر هیجان انگیز شمال اروپایی نخواهید داشت. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم سری به دیدنی های کپنهاگ بزنیم.

4 جاذبه معروف کپنهاگ

1- قلعه فردریکسبورگ Frederiksborg Castle

کاخ هلندی فردریکسبورگ به سبک رنسانس ساخته شده است که در باغ های زیبای باروک واقع شده و در دریاچه ای که آن را احاطه نموده منعکس می شود. این قلعه در اوایل دهه 1600 به وسیله پادشاه کریستین چهارم ساخته شد. آتش سوزی در سال 1859 بسیاری از بنای اصلی را نابود کرد، اما به سبک سابق خود از نو ساخته شد. این کاخ سه جزیره کوچک را احاطه می نماید و تمام اطراف قلعه باغ کاخ است، یک باغ زیبای عاشقانه که از 1725 طرح و نقشه اصلی باز سازی شده است. کاخ کوچک حمام خانه که در زمان شاه فردریک دوم ساخته شده، و یک کافه تابستانی در این قلعه وجود دارد. تورهای روز از کپنهاگ اغلب سفر به کاخ فردریکسبورگ را با قلعه کرونبرگ ترکیب می نماید.

2- دراگور Dragør

بی شک یکی از زیباترین روستاهای دانمارک، شهر ماهیگیری دراگور است که مقصد مناسبی برای دوچرخه سواری 12 کیلومتری در سراسر خلنگ زار آماگرفالد و در امتداد ساحل است. هنگامی که آنجا هستید، خیابان های مملو از کلبه های کاهگلی کوچک را خواهید دید و از موزه در بندر زیبا بازدید کنید. بعلاوه می توانید به یک خانه محلی بروید تا در خصوص زندگی محلی های اینجا و سنت های این شهر که به وسیله کشاورزان هلندی معین شده، چیزهای زیادی یاد بگیرید. دراگور بعلاوه دارای سابقه ماهیگیری شناخته شده ای است. در تابستان، جشنواره هنر و موسیقی در اینجا برگزار می شود و اغلب بازارهای هوای آزاد را نیز می توانید پیدا کنید. برای لذت بردن از منظره ها مشرف به آب در این محل پیک نیک کنید یا در یکی از چندین کافه و رستوران بندر توقف کنید. بعلاوه می توانید با اتوبوس از مرکز شهر به دراگور بروید.

3- موزه هنرهای مدرن لوئیزیانا Louisiana Museum of Modern Art

در جایی نه چندان دور از هلسینگور، در هاملبک، موزه هنر مدرن لوئیزیانا دارای مجموعه ای از آثار مهم بعضی هنرمندان نام آشنای هنر مدرن: ژان دو بافه، ماکس ارنست، فرانسیس بیکن، الکساندر کالدر، هنری مور، پابلو پیکاسو، اندی وارهول، و دیگران است. چند نمایشگاه بزرگ در هر سال آثار این افراد و هنرمندان نو و در حال ظهور مدرن را به نمایش می گذارند.

4- کلیسای بانوی ما، کالندبورگ Church of Our Lady, Kalundborg

در فاصله کمی بیش از یک ساعت رانندگی از کپنهاگ، شهر کالندبورگ با کلیسای معروف پنج برجی آن به نام بانوی ما (VorFrueKirke) قرار گرفته است. این کلیسا که در حدود سال 1170 ساخته شده، شکل یک صلیب یونانی را با چهار بازو که از مرکز آن کشیده می شوند، منعکس می نماید. دیواره های آن بر روی یک پایه گرانیتی و پنج برج بلند بالا- یک هشت ضلعی بر روی هر بازوی صلیب و یک برج مربع با 41 متر ارتفاع در مرکز ایستاده است. مناره های اشاره شده برج ها را پوشش می دهند که چهار تا از آنها چنین نامیده شده است: سنت گرترود، سنت کاترین، سنت آن، و سنت مجدلیه.

داخل کلیسا نیز قابل توجه است. نکات برجسته، ستون های غرق شده نیم دایره، قطعه محراب سبک باروک (1650)، و فونت گرانیت آراسته با نقوش درخت نخل است که به قرن دوازدهم باز می شود.

دیگر جاذبه های توریستی در کالندبورگ شامل شهر قدیمی قرون وسطی و موزه کالندبورگ با لباس های دوره و مصنوعات وایکینگ ها است.

منبع: الی گشت

به "4 جاذبه معروف کپنهاگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 جاذبه معروف کپنهاگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید