اخبار صنعت

سوغاتی های معروف و هیجان انگیز زنجان

سوغاتی های زنجانبیشتر ما در هنگام سفر در پی این هستیم که برای عزیزانمان سوغاتی بخریم تا به آن ها نشان دهیم که در طول سفر به یادشان بودیمو جایشان پیش ما خالی بود، گاهی نیز هدف داشتن یادگاری است که با نگاه کردن به آن به یاد خاطرات خوش سفر بیفتیم، چرا که هر...

24 اردیبهشت 1401

استقلالی ها خرسند نباشند؛ جام را سرانجام فصل می دهند

تهران (پانا) - هافبک برزیلی و سابق پرسپولیس معتقد است جبران 6 امتیاز اختلاف برای پرسپولیس کار سختی نیست.

20 اردیبهشت 1401

طرز تهیه غذاهای محلی اصفهان؛ از بریان تا خورش ماست

اصفهان علاوه بر جاهای دیدنی متعدد و تاریخی معروفش، دنیایی از غذاهای سنتی را در خود جای داده است که می تواند گزینه ای عالی برای گردشگری غذایی باشد.

7 اردیبهشت 1401

چرا خبرگزاری ها و روزنامه ها باید به معرفی کتاب بپردازند؟

خبرنگاران-دکتر سیدمجید نبوی: معرفی کتاب نقش بسزایی در رشد و ارتقاء فرهنگ دارد و لازم است که کتاب های تازه و مفید به مردم شوند. به طور کلی درباره کتاب دو بحث را می توان بیان کرد 1- نگارش کتاب 2- اطلاع رسانی کتاب؛ درباره نگارش کتاب باید گفت که کم و بیش در سال...

1 اردیبهشت 1401

رجبی مشهدی: مشترکان پرمصرف برق در انتظار قبض 15 میلیونی باشند

سخنگوی صنعت برق با اشاره به صدور قبض 5 میلیون تومانی در دوره های گذشته برای مشترکین پرمصرف گفت: با افزایش تعرفه ها این قبوض تا 15 میلیون تومان افزایش می یابد.

31 فروردین 1401

هزینه های سفر به روسیه چقدر است؟

هزینه سفر به روسیهبرای سفر به روسیه و کشور تزارها آماده شده اید؟ این کشور اروپایی و سردسیر یکی از برترین کشورهایی است که در این فصل می توانید به آن سفر کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. آب و هوای خوب، جاذبه های مختلف و متفاوت، تفریحات مختلف، امکانات...

26 فروردین 1401

ساتیاجیت رای؛ خالق تحول در سینمای هند

رای سنت ها و فرهنگ، هند را به دنیا معرفی و بر همگان ثابت کرد که سینما تنها مخصوص کشورهای صنعتی و پیشرفته نیست و می توان بارقه های تمدن را هم در کشور های کوچک به وسیله صنعت سینما به نمایش گذاشت.

8 اسفند 1400

نکونام: بعد از گل دوم عطش گلزنی ما کم شد، بازیکنان تعویضی عملکرد خوبی نداشتند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از عملکرد بازیکنان تعویضی تیمش در ملاقات با پدیده انتقاد کرد.

6 اسفند 1400

پیش بینی افزایش دمای خوزستان

خبرنگاران/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی افزایش دمای استان در روزهای آینده اطلاع داد.

3 اسفند 1400

دانشگاه را بر محور قانون و تدبیر جمعی اداره کنیم

سرپرست تازه دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: دانشگاه را بر محور قانون و تدبیر جمعی اداره کنیم ت دغدغه های دانشگاهیان را با عدالت و در شأن این خانواده بزرگ محقق کنیم.

2 اسفند 1400

اقدام غیر قانونی سازمان لیگ در جلوگیری از شروع ملاقات پرسپولیس ، نفت مسجدسلیمان

سازمان لیگ فوتبال در حالی از شروع ملاقات تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان جلوگیری کرد که طبق آیین نامه چنین اقدامی قانونی نیست.

1 اسفند 1400

گل اول نفت آبادان به نفت مسجد سلیمان

خبرنگاران ورزشی: شاگردان منصوریان با گلزنی کاپیتان خود پیش افتادند.

30 بهمن 1400

ماهی قاتل چهار شناگر را کشت

اجساد چهار شناگر با گاز دندان وحشتناک ماهی پیرانا در پاراگوئه کشف شد.

29 بهمن 1400

برند محصولات کشاورزی گیلان تحت تاثیر سهل انگاری در صادرات

خبرنگاران/گیلان استاندار گیلان به نقش کشاورزی در توسعه اشتغال و اقتصاد استان اشاره و اضافه نمود: سهل انگاری در حوزه صادرات، برند تولیدات کشاورزی استان را تحت تاثیر قرار داده است.

28 بهمن 1400

پیونگ یانگ کجاست؟

پیونگ یانگ مرکز کره شمالی با قدمتی 1500 ساله به خاطر باغ های میوه اش بسیار معروف است. برای آشنایی بیش تر با خبرنگاران همراه باشید.

20 بهمن 1400

سند راهبرد ملی صادرات گردشگری ایران اجرایی می گردد

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری گفت: مرحله عملیاتی سند راهبردی ملی صادرات گردشگری ایران با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و مرکز بین المللی تجارت (ITC) اجرایی می گردد.

9 بهمن 1400

بزرگترین فرش ایران با طرح شاه عباسی در زنجان بافته می گردد

بافت بزرگ ترین فرش دستباف طرح شاه عباسی ایران چهار سال به طول انجامیده است و مراسم رونمایی از این فرش در هفته آینده برگزار می گردد.

1 بهمن 1400

اعتراض مشترک بازیکنان پرسپولیس به مسائل اقتصادی

به گزارش خبرنگاران، پس از انتشار خبر مصوبه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مبنی بر انتخاب مجید صدری به عنوان مدیرعامل سرخپوشان، بازیکنان و اعضای کادر فنی با انتشار بیانیه ای مشترک نسبت به بدقولی های باشگاه واکنش نشان دادند.

19 دی 1400

کاهش دما تا 10 درجه در برخی نقاط کشور

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن تشریح شرایط هوای استان های کشور طی روز های آینده، گفت: طی 3 روز آینده در غالب شهر های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

16 دی 1400

نقی زاده: شکست قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی، پتانسیل بالای آلومینیوم را نشان داد، به این 2 گل قانع نیستم

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک غلبه بر تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان را نشان دهنده توان بالای شاگردان خطیبی می داند.

7 آذر 1400
تعداد: (152)