اخبار سیاسی

هنری برگسون فیلسوفی که ذهنی خلاق داشت

هنری برگسون Henri Bergson متولد 18 اکتبر 1859 در پاریس (فرانسه) است. او یکی از مشهورترین فیلسوف های فرانسوی اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 میلادی به شما می رود. اگرچه معروفیت بین المللی وی در طول زندگی به ارتفاعات فرقه ای رسید، اما تأثیر وی پس از جنگ جهانی دوم کاهش یافت....

13 اردیبهشت 1401

تدوین برنامه های اشتغال زایی از سوی وزارت کار

تهران (پانا) - وزارت کار قرار است گزارش ملی اشتغال را به صورت اکوسیستم به مسئولان قوا و مردم ارائه دهد و از برنامه های اشتغال زایی نیز اطلاع داد.

10 اردیبهشت 1401

راه اندازی قرارگاه حکمرانی آموزش و پرورش در فضای مجازی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت در راستای توسعه و تقویت حکمرانی آموزش و پرورش در فضای مجازی (تربیت فناورانه)، قرارگاه حکمرانی آموزش و پرورش در فضای مجازی در حوزه ستادی، ایجاد شده است.

4 اردیبهشت 1401

هزینه های سفر به روسیه چقدر است؟

هزینه سفر به روسیهبرای سفر به روسیه و کشور تزارها آماده شده اید؟ این کشور اروپایی و سردسیر یکی از برترین کشورهایی است که در این فصل می توانید به آن سفر کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. آب و هوای خوب، جاذبه های مختلف و متفاوت، تفریحات مختلف، امکانات...

26 فروردین 1401

فرایند رزرو کنونی منظره گردشگری را تغییر می دهد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، فرایند رزرو کنونی منظره گردشگری را تغییر می دهد.

10 اسفند 1400

دانشگاه را بر محور قانون و تدبیر جمعی اداره کنیم

سرپرست تازه دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: دانشگاه را بر محور قانون و تدبیر جمعی اداره کنیم ت دغدغه های دانشگاهیان را با عدالت و در شأن این خانواده بزرگ محقق کنیم.

2 اسفند 1400

اقدام غیر قانونی سازمان لیگ در جلوگیری از شروع ملاقات پرسپولیس ، نفت مسجدسلیمان

سازمان لیگ فوتبال در حالی از شروع ملاقات تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان جلوگیری کرد که طبق آیین نامه چنین اقدامی قانونی نیست.

1 اسفند 1400

برند محصولات کشاورزی گیلان تحت تاثیر سهل انگاری در صادرات

خبرنگاران/گیلان استاندار گیلان به نقش کشاورزی در توسعه اشتغال و اقتصاد استان اشاره و اضافه نمود: سهل انگاری در حوزه صادرات، برند تولیدات کشاورزی استان را تحت تاثیر قرار داده است.

28 بهمن 1400

عنکبوت بالاخره به اکران رسید

تهران (پانا) - مرتضی شایسته دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم سینمایی عنکبوت و مرد نقره ای خبر داد.

27 بهمن 1400

واگذاری کاخ چای خوران چالوس به بخش خصوصی

دلاور بزرگ نیا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از واگذاری سه بنای تاریخی این استان نظیر کاخ چای خوران چالوس از صندوق احیاء و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی اطلاع داد.

26 بهمن 1400

پیونگ یانگ کجاست؟

پیونگ یانگ مرکز کره شمالی با قدمتی 1500 ساله به خاطر باغ های میوه اش بسیار معروف است. برای آشنایی بیش تر با خبرنگاران همراه باشید.

20 بهمن 1400

مثبت شدن تست کرونای همراه بلینکن

تست کرونای یکی از اعضای هیات همراه وزیر امور خارجه آمریکا در سفر 4 روزه به منطقه آسیا و اقیانوسیه امروز در مالزی مثبت اعلام شد و از حضورش در مذاکرات ممانعت به عمل آمد.

18 بهمن 1400

نامه مهم وزیر اقتصاد به رئیسی

تامین بودجه سال جاری دولت با مسائل زیادی روبه رو شده است و پس از آنکه دولت نتوانست فوریت لایحه اصلاح ارز 4200 تومان را در مجلس تصویب کند ناچار است از روش های جایگزین برای تامین بودجه خود استفاده نماید.

29 دی 1400

مهم ترین بازی هفته بی تماشاگر شد؟

تیم های فوتبال بایرن مونیخ و بارسلونا در حالی قرار است در تاریخ 17 آذر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آلیانتس به مصاف هم بروند که این بازی به علت نگرانی از شرایط کنونی همه گیری ویروس کرونا در کشور آلمان، به نظر می رسد بدون تماشاگر...

27 دی 1400

علی اف:کریدور زنگه زور به واقعیت تبدیل شد

رئیس جمهور جمهوری آذربایجان روز یکشنبه گفت، کریدور زنگه زور که جمهوری آذربایجان را به نخجوان متصل می نماید، پایان به واقعیت مبدل شد.

20 دی 1400

کوشش می کنیم شغل اورژانس جز مشاغل سخت و زیان آور محاسبه گردد

نیکزاد با تاکید براینکه برای تخصیص امکانات به اورژانس پیگیری های لازم انجام می گردد، گفت:کوشش می کنیم شغل اورژانس جز مشاغل سخت و زیان آور محاسبه گردد.

7 دی 1400

ابراز رضایت آمریکا از فرایند مذاکرات راهبردی با روسیه

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره به سازنده و مفید بودن مذاکرات با طرف روسی درباره مسائل مربوط به ثبات راهبردی، ابراز امیدواری کرد که چنین گفت وگوهایی با مقامات پکن نیز شروع گردد.

16 آذر 1400

آمریکا: ایران با حسن نیت به مذاکرات وین بازگردد

وزارت خارجه آمریکا با استقبال از اعلام تاریخ ازسرگیری مذاکرات وین، اظهار داشت که این کشور در مذاکرات هسته ای سرانجام نوامبر حاضر می شود.

9 آذر 1400

اعلام زمان حضوری شدن مدارس؛ فعلا برای حضور، الزامی برای داشتن کارت واکسن نیست

تهران (پانا) - به گفته سرپرست وزارت آموزش و پرورش بازگشایی مدارس در شهرها با اولویت حضوری و مجازی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

17 آبان 1400

امیرعبداللهیان دوشنبه میزبان همتای ونزوئلایی در تهران

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر فردا (دوشنبه) میزبان همتای ونزوئلایی در تهران خواهد بود.

14 آبان 1400
تعداد: (201)