دانشگاه را بر محور قانون و تدبیر جمعی اداره کنیم

به گزارش عینک دایره ای، سرپرست تازه دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: دانشگاه را بر محور قانون و تدبیر جمعی اداره کنیم ت دغدغه های دانشگاهیان را با عدالت و در شأن این خانواده بزرگ محقق کنیم.

دانشگاه را بر محور قانون و تدبیر جمعی اداره کنیم

به گزارش خبرنگار استان های عینک دایره ای، سیدعلی محمد میرمحمدی میبدی، سرپرست تازه دانشگاه صنعتی اصفهان در مراسم معارفه خود که ظهر امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار گردید، گفت: برنامه های آینده به همکاران ارائه شده و تنها به این نکته اشاره می کنم که در ابتدای شروع مدیریت، ضمن داشتن التماس دعا از همگان با همه وجود و اعتقاد اعلام می کنم با توکل بر خدا به این عرصه وارد شده و همدلی و صفای وجود را هرچه بیشتر توسعه دهیم و دانشگاه را بر محور قانون و تدبیر جمعی اداره نمائیم تا در ادامه دغدغه های شما را با عدالت و در شأن این خانواده بزرگ محقق گردانیم.

میرمحمدی میبدی ابراز کرد: بعلاوه با هم فکری و همکاری همه عزیزان بتوانیم گامی در جهت پاسداری از ثمرات ارزشمند خون های به ناحق ریخته شهدای والا مقام برداریم که با آرزوی تحقق جامعه اصیل اسلامی و سرشار از ارزش های والای انسانی در خون غلتیدند و مسئولیت ادامه راه خود را بر دوش ما واماندگان از غافله شهادت باز نهادند.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام کرد: در عین اعتقاد به جایگاه رفیع ریاست دانشگاه به مقامات دنیوی دل نبسته، اما با قدرت، قوت و همکاری شما در میدان خدمت هستم، تنها با خدای خویش پیمان می بندم. تنها به ارتقا دانشگاه اندیشیده و آمده ام تا توشه ای برای آخرت خود برداشته و با این تفکر خدمت گذار دانشگاهیان عزیز و مؤمن هستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشگاه را بر محور قانون و تدبیر جمعی اداره کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه را بر محور قانون و تدبیر جمعی اداره کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید