ویژگی های نو اینستاگرام؛ حذف بومرنگ و اضافه شدن تگ بهبود یافته!

به گزارش عینک دایره ای، اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی به ویژگی برچسب گذاری (تگ) خود اضافه نموده است. این ویژگی جزئیات بیشتری را در خصوص یک شخص مشارکت نماینده در تهیه یک پست اینستاگرام ارائه می دهد. این برچسب های بهبود یافته نقش مشارکت نمایندگان مانند عکاسان، هنرمندان و نویسندگانی که روی یک محتوا کار می نمایند را نشان می دهد. این تگ ها در حالت عادی قابل مشاهده نیستند؛ مگر این که به وسیله سازنده پست ذکر شده باشند.

ویژگی های نو اینستاگرام؛ حذف بومرنگ و اضافه شدن تگ بهبود یافته!

به گزارش عینک دایره ای، اینستاگرام می گوید این ویژگی برای برجسته کردن سازندگان پشت صحنه استفاده می گردد که گاهی اوقات مورد توجه قرار نمی گیرند و یا نادیده گرفته می شوند. مانند گریمور ها و ترانه سرایان. تگ های بهبودیافته روشی رسمی تر برای نمایش کار هایی است که بعضی از سازندگان قبلاً به انجام آن ها عادت نموده اند. کاربران اینستاگرام از چندین روش DIY برای اعتبار بخشیدن به افرادی که در فراوری محتوا دخیل هستند استفاده می نمایند.

بعضی از کاربران نقش هایی را در زیرنویس پست ها تعیین می نمایند و همکاران را در آنجا تگ می نمایند، در حالی که بعضی دیگر دسته ای از افراد را مستقیماً روی عکس یا ویدئوی ارسال شده برچسب گذاری می نمایند. کاربران می توانند هنگام آپلود محتوا، مشارکت نمایندگان را با تگ کردن حساب ها و ضربه زدن روی گزینه show profile category برای نمایش نقششان برچسب گذاری نمایند.

این شبکه اجتماعی بعلاوه به تازگی دو اپلیکیشن Boomerang و Hyperlapse را از گوگل پلی و اپ استور حذف نموده است و این دو اپلیکیشن دیگر در دستگاه های iOS و Android در دسترس نیستند. اخیرا نیز متا اعلام نموده بود که برنامه مستقل خود را برای IGTV نیز متوقف می نماید. این کار بدلیل برنامه اینستاگرام برای تغییر تمرکز خود روی یک برنامه اصلی بجای چندین برنامه کوچک بود. این شرکت چندین سال IGTV را در برنامه اصلی خود ادغام نموده بود و Boomerang و Hyperlapse نیز همواره از ویژگی های برنامه اصلی بودند. بنابراین، تعجبی ندارد که پلتفرم رسانه اجتماعی بی سر و صدا هر دو برنامه را متوقف کند.

این ویژگی ها زمانی عرضه شدند که گوشی های هوشمند عملکرد محدودی داشتند؛ بنابراین افراد مجبور بودند برای دسترسی به ویژگی های Boomerang و Hyperlapse برنامه های جداگانه نصب نمایند. علیرغم اینکه این دو برنامه مستقل با گذشت زمان ویژگی های بهتری را ارائه می کردند، اما این دو ویژگی مدت هاست که در برنامه اصلی اینستاگرام در دسترس قرار گرفته است. با این وجود اپلیکیشن Layout اینستاگرام همچنان برای دانلود در دسترس است. این برنامه به ساخت کلاژ عکس یاری می نماید، اما احتمال حذف این اپلیکیشن نیز به وسیله اینستاگرام بسیار زیاد است.

منبع: theverge

منبع: فرارو

به "ویژگی های نو اینستاگرام؛ حذف بومرنگ و اضافه شدن تگ بهبود یافته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های نو اینستاگرام؛ حذف بومرنگ و اضافه شدن تگ بهبود یافته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید