مخالفت شورای شهر با صدور مجوز واگذاری حق بهره برداری مراکز بهاران به بهزیستی

به گزارش عینک دایره ای، تهران (پانا) - نایب رئیس شورای شهر تهران در انتها دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورا از رد لایحه مجوز واگذاری حق بهره برداری 8 مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران اطلاع داد.

مخالفت شورای شهر با صدور مجوز واگذاری حق بهره برداری مراکز بهاران به بهزیستی

سید ابراهیم امینی، نایب رییس شورا که در دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورا ریاست جلسه را بر عهده داشت در سرانجام جلسه و در جمع عینک دایره ای به تشریح جلسه امروز پرداخت و گفت: در جلسه امروز دستورات متعددی مورد آنالیز نهاده شد که از جمله آنالیز لایحه مجوز واگذاری حق بهره برداری 8 مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران بود که رد شد.

وی ادامه داد: اصلاحیه تصبره یکم مصوبه ساماندهی مشارکت های اجتماعی در محلات که به کمیسیون برگشت داده شد، الزام شهرداری تهران به توسعه و تجهیز ناوگان رفت و روب که رد شد، الزام شهرداری به پیگیری ثبت میراث طبیعی کوه بی بی شهربانو که به تصویب اعضای شورا رسید و انتخاب دو نفر کارشناس متخصص برای عضویت در مجمع عمومی شرکت نوسازی اراضی عباس آباد از دیگر دستور های مورد آنالیز جلسه امروز شورا بود.

سید ابراهیم امینی در ادامه اضافه نمود: آنالیز آیین نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند دیگر دستوری بود که در این جلسه آنالیز شد که با توجه به اینکه در سال 94 به شورا ارسال شده بود مورد بحث جدی دوستان موافق و مخالف نهاده شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مخالفان این امر اعتقاد داشتند که در این خصوص کار کارشناسی دقیق صورت نگرفته و بار اقتصادی زیادی دارد و تقاضای برگشت به کمیسیون داده شد که رای نیاورد البته بعضی دوستان اعتراض داشتند در این هنگام جلسه از رسمیت افتاده باشد و لذا قرار شد آنالیز دقیق صورت بگیرد که آیا با اعضایی که به صورت مجازی حضور داشتند و اعضایی که حضور فیزیکی داشتند جلسه رسمیت داشته یا خیر و در این هنگام موضوع برگشت به کمیسیون رای آورده یا نه که اگر اینگونه نباشد راجع به کلیات رای گیری می گردد و وارد آنالیز مواد آیین نامه نیز خواهیم شد.

امینی در ادامه و در مورد این موضوع که آرای اعضا در آنالیز طرح ها و لوایح در کمیسیون ها مشترک وقتی به صحن شورا می آید دچار تغییر می گردد گفت: در آنالیز طرح ها و لوایح در کمیسیون های مشترک اختلاف نظر ها زیاد نیست، معمولا طرح ها و لوایح کمیسیون مشترک از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا کار تخصصی دقیق تری روی آنها انجام گردد. اعضای کمیسیون الزامی ندارند از نظر کمیسیون تبعیت نمایند و لذا یک عضو می تواند در صحن علنی نظرش تغییر پید ا کند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مخالفت شورای شهر با صدور مجوز واگذاری حق بهره برداری مراکز بهاران به بهزیستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت شورای شهر با صدور مجوز واگذاری حق بهره برداری مراکز بهاران به بهزیستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید