توضیحات بانک ملت درباره اختلال در سامانه های غیرحضوری
به گزارش عینک دایره ای، خبرگزاری خبرنگاران- بانک ملت به علت اختلال در خدمات سامانه های بانکداری اینترنتی و همراه بانک از مشتریان عذرخواهی و درباره علل آن توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاری عینک دایره ای، روابط عمومی بانک ملت گفت: اختلال در ارائه خدمات به مشتریان به وسیله درگاه های غیرحضوری شامل همراه بانک و اینترنت بانک ناشی از اقدامات این بانک برای ارتقای زیرساخت های فنی، استفاده از فناوری های نوین و مهاجرت به سامانه نوین بانکداری متمرکز است.
بانک ملت صمیمانه از مشتریان عزیز پوزش می طلبد و امید دارد با بهره گیری از فناوری های مدرن و زیرساختی جدیدی که در دست اقدام است، با افزودن به کیفیت خدمات خود در درگاه های موبایل و اینترنت بانک در روز های آینده چنین مشکلاتی پیش روی کاربران محترم نباشد.
منبع: خبرگزاری آریا
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1400
آخرین بروزرسانی: 10 بهمن 1400
گردآورنده: circleglasses.mahsanblog.ir
شناسه مطلب: 103284
به "توضیحات بانک ملت درباره اختلال در سامانه های غیرحضوری" امتیاز دهید
دیدگاه های مرتبط با "توضیحات بانک ملت درباره اختلال در سامانه های غیرحضوری"
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید