تأیید تاریخ عرضه گوشی وان پلاس Nord CE 2

به گزارش عینک دایره ای، تاریخ رونمایی از گوشی OnePlus Nord CE 2 در بازار های هند معین شده است. معینات این گوشی احتمالا با آن چه پیشتر منتشر شده بود، متفاوت باشد.

تأیید تاریخ عرضه گوشی وان پلاس Nord CE 2

به گزارش عینک دایره ای، یک منبع اطلاعاتی به تازگی ادعا نموده که شرکت OnePlus سری کاملا نو OnePlus TV Y1S را در 17 فوریه (28 بهمن) در هند معرفی خواهد نمود. افشای اطلاعات نو به وسیله یک افشاگر هندی به نام Abhishek Yadav، نشان می دهد که احتمالا شرکت وان پلاس از رویداد 17 فوریه برای معرفی گوشی OnePlus Nord CE 2 نیز استفاده خواهد نمود.

ماه گذشته گزارش شد که گوشی OnePlus Nord CE 2 ممکن است در 11 فوریه (22 بهمن) عرضه گردد. این تاریخ نزدیک است و هنوز هیچ به روزرسانی رسمی در خصوص ورود این گوشی هوشمند وجود ندارد. احتمالاً سازنده چینی فردا به وسیله رسانه های اجتماعی خود تاریخ عرضه رسمی OnePlus Nord CE 2 را تأیید خواهد نمود.

گزارش نو بیان می نماید که گوشی Nord CE 2 با چیپست Dimensity 900 و سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی عرضه می گردد. این سیستم، شامل لنز های 64 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی خواهد بود. این گزارش بعلاوه بیان می نماید که این دستگاه برای افزایش حافظه به یک اسلات کارت SD اختصاصی مجهز خواهد شد.

این گزارش بعلاوه بیان می نماید که گوشی Nord CE 2 در دو نسخه ارائه می گردد. نسخه اول دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود و نسخه دوم با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار خواهد شد. گزارش های قبلی ادعا نموده اند که این دستگاه در بازار هند ممکن است دارای قیمت اولیه 25000 روپیه (تقریبا معادل 334 دلار آمریکا) باشد. البته مثل همواره، به خوانندگان توصیه می گردد که تا رسیدن اخبار رسمی از طرف شرکت صبور باشند و اطلاعات این گزارش را با احتیاط بپذیرند.

شایعات زیادی تا به امروز درباره مشخصات گوشی OnePlus Nord CE 2 منتشر شده است. طبق این شایعات این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED FHD+ است که نرخ تازه سازی 90 هرتز و اسکنر اثر انگشت درون صفحه را ارائه می دهد. این دستگاه بر روی اندروید 12 به همراه OxygenOS 12 اجرا خواهد شد.

این دستگاه ممکن است با یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی و یک سیستم دوربین سه گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پنل پشتی عرضه گردد. پیش بینی می گردد این دستگاه دارای یک باتری دو سلولی 4500 میلی آمپر ساعتی باشد که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می نماید. در خصوص طراحی این دستگاه نیز می دانیم که احتمالا حداقل در دو رنگ مشکی و سبز روانه بازار خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "تأیید تاریخ عرضه گوشی وان پلاس Nord CE 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأیید تاریخ عرضه گوشی وان پلاس Nord CE 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید