سریال و پخش خانگی

نون. خ 4 به نوروز 1401 نمی رسد ، 1402 با فیلمنامه قوی می آئیم

تهیه کننده مجموعه نون. خ از ساخت فصل چهارم این سریال برای نوروز 1402 اطلاع داد.

26 اردیبهشت 1401

پخش مینی سریال بینوایان از شبکه چهار سیما

مینی سریال هفت قسمتی بینوایان از امشب روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

13 اسفند 1400

6 افزونه رایگان فایرفاکس برای بهبود تجربه تماشای یوتیوب

یوتیوب به یک ابرپلتفرم استریم ویدئوی تبدیل شده است ولی به معنای کامل بودن و نداشتن کمبود و نقص نیست. هر بار که مرورگر خود را می بندید و دوباره باز می کنید؛ باید تنظیمات مختلفی را از ابتدا در یوتیوب اعمال کرده تا آن طور که دوست دارید؛ فیلم و سریال و هر چیزی...

30 دی 1400

دروغ بزرگ درباره سحر قریشی و آقای بازیگر !

خبرنگاران: سحر قریشی همواره در دام دروغ های بزرگ درباره زندگی اش است.

21 دی 1400

عکس مجذوب کننده آنا نعمتی

خبرنگاران: آنا نعمتی عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

5 آبان 1400

گلایه خانم بازیگر از جدایی ! ، شعور مهمتر از جذابیت !

خبرنگاران: هدی زین العابدینی این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد

19 مهر 1400

سمیرا در سریال زخم کاری؛ نقشی برای تولد دوباره رعنا آزادی ور

لیدی مکبث در نمایشنامه مکبث شکسپیر شخصیتی پیچیده و چند بعدی دارد. لیدی مکبث شخصیتی مرموز، جاه طلب و حیله گر است که برای رسیدن به هدفش دست به انجام هر کاری می زند. ما این زن را جاه طلب تر و قدرت طلب تر از شوهرش می بینیم و به نوعی لیدی مکبث در پشت پرده، ترتیب...

15 شهریور 1400

مصاحبه با بازیگران سریال پاشنه، محصول نو شبکه استارز

سریال نو شبکه استارز به نام پاشنه (Heels) که قرار است از 15 آگوست به نمایش در آید، درباره کشتی کج و دعواهای خانوادگی است. جک (استفن امل) و ایس اسپید (الکساندر لودویگ)، پس از مرگ پدرشان، در رینگ کشتی با هم روبرو می شوند و علاوه بر آن، باید در خصوص زندگی خود، تصمیمی...

31 مرداد 1400

5 ستاره نوظهور هالیوود؛ از آنیا تیلور جوی تا فلورنس پیو

در این مقاله پنج بازیگری را نام می بریم که نه تنها چهره و اسامی آشنایی برای ما محسوب می شوند، بلکه در حال حاضر در بالای لیست آرزوهای هر کارگردان برای انتخاب بازیگر قرار دارند.

28 مرداد 1400

چرا سکانس جواد عزتی و هانیه توسلی در زخم کاری حذف شد؟

امروز (جمعه 18 تیر)، قسمت ششم سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی، در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

24 مرداد 1400

سریال جدید رامبد جوان برای نوروز 1400 خبرنگاران

با ادامه تصویر برداری سریال نمایش خانگی مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان، فیلیمو این سریال را در کنداکتور پخش نوروزی اش قرار داد تا همزمان با خندوانه پخش سریال رامبد جوان هم شروع گردد.

24 فروردین 1400

ربیعی: دلم گرفته و حالم خوب نیست

علی ربیعی سخنگوی دولت با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی خود، نوشت: دلم گرفته و حالم خوب نیست. این پاسخی بود به یک سوال از خودم. پس از جلسه سخنگویی، در راستام به سوی محل برگزاری جشنواره خشت طلایی با خود می اندیشیدم در چه خصوص صحبت کنم. جشنواره خشت طلایی،...

8 اسفند 1399

10 سریال برتر تلویزیونی سال 2019 که باید تماشا کنید

سریال های تلویزیونی یک انتخاب بی نظیر برای کسانی است که فرصت تماشای فیلم های طولانی ندارند. بنابراین با تماشای یک اپیزود چهل و چند دقیقه ای یک سریال، می توانند جذب فضا و داستان آن شوند. حالا این وظیفه شخصیت های آن سریال است که بتوانند این جاذبه را حفظ...

8 دی 1399

فیلم پلیسی به روایت بازیگری که واقعاً پلیس است

راهنمایی الله سجادی را خیلی ها بازیگر صدا می زنند، اما واقعاً سرهنگ نیروی انتظامی است. او نسبت به نمایش غلط پلیس در بعضی از آثار تلویزیونی و سینمایی گلایه دارد.

9 آذر 1399

سنگین ترین پروژه داوود میرباقری آغاز شد، بازیگر نقش اول سریال سلمان فارسی مشخص شد

داوود میرباقری کارگردان سریال سلمان فارسی از این اثر به عنوان سنگین ترین پروژه خود یاد کرد.

2 آذر 1398

6 ویژگی مدرن گوشی های هوشمند فعلی که در آیفون 11 نمی بینیم!

یکی از پرسش هایی که چندین سال است پیش از معرفی آیفون جدید ذهن ما را به خود مشغول می کند، این است که آیا اپل بالاخره فلان ویژگی را به آیفون های امسال اضافه می کند؟

1 آبان 1398

خبرهایی از سینما و تئاتر

صدور پروانه نمایش چند اثر غیرسینمایی، همکاری بابک حمیدیان با بهروز شعیبی در روز بلوا، نشست مدیرعامل مرکز گسترش با انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند، اجرای کوروش نریمانی در عمارت نوفل لوشاتو و ... از خبرهای امروز در حوزه سینما و تئاتر است.

14 شهریور 1398

امشب نوبت بازی تاج و تخت است

اپلیکیشن اطلاعات عمومی اسنپ کیو خبر داده است که امشب دومین سری از مسابقه فیلم و سینما به نام فیلم کیو را قرار است درباره گیم آو ترونز یا همان بازی تاج و تخت اجرا کند.

3 مرداد 1398

امیدوارم مشایخی با دلی شکسته از میان ما نرفته باشد

جواد علیزاده، کارتونیست پیشکسوت اظهار کرد: متأسفانه جمشید مشایخی هم رفت. فقط امیدواریم با دلی شکسته از میان ما نرفته باشد.

12 تیر 1398

غول شبکه های اجتماعی در تدارک آزمایشی جدید ، چت گروهی روی برنامه های زنده تلویزیونی در فیس بوک ممکن می شود

فیس بوک در حال آزمون یک برنامه جدید است که از طریق آن امکان پخش برنامه های زنده تلویزیونی و چت گروهی همزمان در مورد همان فیلم را اجرا می کند.

6 تیر 1398
تعداد: (21)