نون. خ 4 به نوروز 1401 نمی رسد ، 1402 با فیلمنامه قوی می آئیم

به گزارش عینک دایره ای، تهیه کننده مجموعه نون. خ از ساخت فصل چهارم این سریال برای نوروز 1402 اطلاع داد.

نون. خ 4 به نوروز 1401 نمی رسد ، 1402 با فیلمنامه قوی می آئیم

به گزارش گروه مهدی فرجی در حاشیه حضور عینک دایره ای در پشت صحنه سریال حکم رشد در پاسخ به سوال عینک دایره ای درباره ساخت فصل چهارم سریال نون خ گفت: این مجموعه در حال حاضر فیلمنامه آماده و کاملی ندارد و تصمیم ما بر این است با فیلمنامه قوی ساخت فصل چهارم را شروع کنیم.

وی ادامه داد: همان طور که می دانید فصل چهارم برای نوروز سال جاری نخواهد رسید و علاقه مندان شاهد سری تازه نون خ در نوروز 1402 خواهند بود.

به گزارش ایرنا، تا به امروز سه فصل از نون. خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی فراوری شده است. فصل اول این مجموعه در نوروز 1398 از شبکه یک پخش شد. پخش فصل سوم از سریال نون. خ نیز نوروز 1400 از تلویزیون روی آنتن رفت.

در خبری تازه یکی از بازیگران این سریال اعلام نموده است که نون. خ 4 به نوروز 1401 نمی رسد و سال بعد پخش خواهد شد.

نون خ مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. تصویربرداری این سریال در استان کرمانشاه و فضای این منطقه را به تصویر می کشد. در قسمت های مختلفی از سریال، از ترانه های هنرمندان کُرد استان کردستان و آذربایجان غربی بهره برده است.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نون. خ 4 به نوروز 1401 نمی رسد ، 1402 با فیلمنامه قوی می آئیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نون. خ 4 به نوروز 1401 نمی رسد ، 1402 با فیلمنامه قوی می آئیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید