امیدوارم مشایخی با دلی شکسته از میان ما نرفته باشد

به گزارش عینک دایره ای، جواد علیزاده، کارتونیست پیشکسوت اظهار کرد: متأسفانه جمشید مشایخی هم رفت. فقط امیدواریم با دلی شکسته از میان ما نرفته باشد.

امیدوارم مشایخی با دلی شکسته از میان ما نرفته باشد

به گزارش عینک دایره ای، جواد علیزاده - کارتونیست پیشکسوت صاحب امتیاز و سردبیر مجله طنز و کاریکاتور - با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره زنده یاد جمشید مشایخی نوشته است:

زنده یاد جمشید مشایخی چهره ای بسیار سینمایی و جذاب - از زوایای گوناگون - داشت و به اصطلاح هنرپیشه ای خوش سیما و خوش تیپ بود. سبیل بیش از همه به چهره او می آمد. (با اینکه سبیل سال هاست که از مد افتاده!).

پف زیر چشم ها و موها و سبیل سفید او حتی این اواخر، جذابیت مردانه خاصی به چهره او داده بود. علاوه بر داشتن ظاهر فتوژنیک و سینمایی، او بازیگر فوق العاده ای بود و نقش آفرینی او در فیلم ها و سریال ها از جمله سریال خاطره انگیز هزاردستان از یادها نخواهد رفت. فقط حیف که این اواخر در مصاحبه هایش بیش از حد اظهار تواضع می کرد که نیازی به این رویه نبود و صندلی او خیلی بالاتر از این حرف ها بود و هست؛ یا گاهی درباره موضوعاتی اظهار نظر می کرد که حاشیه ساز می شد. در صورتی که نیازی به اینگونه اظهار نظرها (البته صادقانه و دلسوزانه به گمان خودش) نبود.

در هر حال، متأسفانه جمشید مشایخی هم رفت. فقط امیدواریم با دلی شکسته از میان ما نرفته باشد. یاد این هنرپیشه خوش قیافه و خوش قلب گرامی و روحش شاد.

جمشید مشایخی شامگاه 13 فروردین ماه 98 از جهان رفت. مشایخی از بازیگران پیشکسوت و چهره های ماندگار سینما، تئاتر و تلویزیون در ششم آذرماه 1313 در تهران به دنیا آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امیدوارم مشایخی با دلی شکسته از میان ما نرفته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم مشایخی با دلی شکسته از میان ما نرفته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید