مثبت شدن تست کرونای همراه بلینکن

به گزارش عینک دایره ای، تست کرونای یکی از اعضای هیات همراه وزیر امور خارجه آمریکا در سفر 4 روزه به منطقه آسیا و اقیانوسیه امروز در مالزی مثبت اعلام شد و از حضورش در مذاکرات ممانعت به عمل آمد.

مثبت شدن تست کرونای همراه بلینکن

به گزارش گروه بین الملل عینک دایره ای، تست کرونای شخصی از هیات همراه آنتونی بلینکن وزیر امورخارجه آمریکا که وی را در سفر 4 روزه به منطقه آسیا و اقیانوسیه همراهی می کرد و نامش هنوز فاش نشده است در کوآلالامپور مرکز مالزی مثب اعلام شد.

ند پرایس سخنگوی دولت آمریکا در مصاحبه با عینک دایره ای گفت: وزیر امور خارجه آمریکا و تمامی همراهنش در تمامی مراحل سفر به طور منظم آزمایش تشخیصی کرونا را انجام می دهند و با ورود به مالزی اواخر شب گذشته آزمایشی که بر روی همه آنها انجام گرفته بود منفی بوده است به جز یکی از افرادی که آزمایش او شب گذشته مثبت و از تیم جدا شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: پس از تماس هایی که با سفارت آمریکا و وزارت بهداشت اجرا شده و اقداماتی که لازم بود در این خصوص انجام گردد، این شخص به سرعت از بقیه افراد جدا و در مرکز قرنطینه نگهداری می گردد. به علاوه بقیه افراد که تماس نزدیک با او داشتند هم دوباره مورد آزمایش قرار گرفتند و نتایج تست تمامی آنها پس از 12 ساعت منفی اعلام شده است. ما خبرهای مربوط به این اتفاق را بروزرسانی نموده و مردم را در جریان آن قرار خواهیم داد.

سفارت آمریکا در مالزی نیز این خبر را تائید نموده است و در بیانیه ای از وزارت بهداشت مالزی برای تمامی اقدامات انجام گرفته در این خصوص تا به امروز قدردانی نموده است.

کنفرانس خبری مشترک وزیران امور خارجه آمریکا و مالزی نیز صبح امروز با حضور هر دو نفر بدون هیچ مسئله ای برگزار گردید.

آنتونی بلینکن سه شنبه شب پس از سفر به اندونزی وارد مالزی شد و در ادامه سفر آسیایی اش به تایلند خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مثبت شدن تست کرونای همراه بلینکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مثبت شدن تست کرونای همراه بلینکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید