ششمین همایش بین المللی روانشناسی مدرسه بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش عینک دایره ای، ششمین همایش بین المللی روانشناسی مدرسه از سوی انجمن روانشناسی تربیتی ایران و دانشگاه الزهرا (س) بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد.

ششمین همایش بین المللی روانشناسی مدرسه بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه عینک دایره ای، ششمین همایش بین المللی روانشناسی مدرسه توسط انجمن روانشناسی تربیتی ایران و دانشگاه الزهرا (س) 25 و 26 بهمن ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می گردد.

در این همایش محور های مختلفی از جمله دانش افزایی و توانمندسازی معلمان (شیوه های آموزشی و ارزشیابی)؛ چالش های هوش (غربالگری دانش آموزان، آسیب شناسی آزمون های ورودی و کارکرد انواع مدارس)؛ رتبه بندی مدارس (فضای فیزیکی و معماری، روان شناسی محیط، استفاده از تکنولوژی و مدارس هوشمند)؛ آموزش های زودهنگام (آموزش متناسب با احتیاج های واقعی زندگی و بازارکار، نقش انجمن اولیا و مربیان)؛ آسیب شناسی مدارس (مسائل بالینی، اختلالات رفتاری و یادگیری، فضای مجازی) و ... مورد بحث و آنالیز قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان به شرکت در همایش بین المللی روانشناسی مدرسه می توانند جهت ثبت نام و ارسال چکیده مقاله تا پانزدهم بهمن ماه با ورود به سایت همایش به آدرس http://sp.iepaconf.ir/fa و مطالعه دقیق مراحل ثبت نام و دستورالعمل ها نسبت به بارگذاری و ارسال چکیده مقاله خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ششمین همایش بین المللی روانشناسی مدرسه بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین همایش بین المللی روانشناسی مدرسه بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید