در حاشیه شکست ایران مقابل ژاپن قیاس کوشش ایرانی ها و ژاپنی ها از زاویه نگاه کاربران

به گزارش عینک دایره ای، کاربران فضای مجازی پس از شکست تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن با اشتراک گذاشتن تصویری از این بازی به قیاس دو ملت ایران و ژاپن پرداختند.

در حاشیه شکست ایران مقابل ژاپن قیاس کوشش ایرانی ها و ژاپنی ها از زاویه نگاه کاربران

به گزارش خبرنگار، تیم ملی فوتبال کشورمان که تا پیش از فرارسیدن مسابقه امروز یکی از بهترین تیم های جام ملت های آسیا بود در مقابل تیم ملی ژاپن ناباورانه شکست سختی را متحمل شد.کاربران فضای مجازی پس از سرانجام بازی تصویری از زمین بازی پیش از به ثمر رسیدن گل اول تیم ژاپن را به اشتراک گذاشتند؛ جایی که توپ رها شده بود و بازیکن تیم ژاپن خود را به زمین انداخته بود بازیکنان ایران به سمت داور رفتند تا اعتراض نمایند اما بازیکن ژاپن از این موقعیت به خوبی استفاده کرد و گل اول را به ثمر رساند. تصویری از تقابل لحظه کوشش بازیکن ژاپن و فریادهای بازیکنان ایرانی در برابر داور این بازی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

لازم به ذکر است این دومین بار در امسال بود که تیم ایران در مقابل تیم ژاپن بازنده شد. چند ماه قبل دو تیم باشگاهی پرسپولیس و کاشیما ژاپن در فینال باشگاه آسیا مقابل هم به میدان رفتند و کاشیما نماینده کشور ژاپن قهرمان این جام شد. امروز هم تیم ملی ایران در مقابل ژاپن با نتیجه سنگین بازنده شد.

این شکست سبب شده تا بعضی از کاربران فضای مجازی این صحنه را به عنوان نمادی از دو کشور به اشتراک بگذارند و اعتراض خود به این نتیجه را اعلام نمایند.در ادامه نمونه ای از این دست واکنش ها را می توانید ببینید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "در حاشیه شکست ایران مقابل ژاپن قیاس کوشش ایرانی ها و ژاپنی ها از زاویه نگاه کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حاشیه شکست ایران مقابل ژاپن قیاس کوشش ایرانی ها و ژاپنی ها از زاویه نگاه کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید