فرشاد پیوس: ایران یکی از قدرت های اصلی آسیاست اما برای قهرمانی یک رقیب ندارد، به احمدزاده گفتم او را مثل پسرم دوست دارم

به گزارش عینک دایره ای، فرشاد پیوس، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت های 2019 آسیا چندین رقیب جدی دارد.

فرشاد پیوس: ایران یکی از قدرت های اصلی آسیاست اما برای قهرمانی یک رقیب ندارد، به احمدزاده گفتم او را مثل پسرم دوست دارم

فرشاد پیوس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی عینک دایره ای، در خصوص دیداری که با فرشاد احمدزاده، بازیکن پیشین پرسپولیس داشت، گفت: فرشاد روز گذشته به مغازه من آمد و در مورد اتفاقات گذشته عذرخواهی کرد. فرشاد روی من را بوسید و من هم به احمدزاده گفتم که تو را مثل پسرم دوست دارم و بهتر است که همیشه احترام بزرگترت را نگه داری. احمدزاده زمانی هم که در پرسپولیس بازی می کرد بازیکن زحمتکشی بود و من از طرفداران پرسپولیس می خواهم که به این بازیکن توهین نکنند.

وی درباره اینکه آیا تصور می کرد برانکو تصمیم به کنار گذاشتن گادوین منشا بگیرد، تأکید کرد: فکر نمی کردم برانکو منشا را کنار بگذارد. شاید منشا می توانست باز هم برای پرسپولیس بازی کند، ولی ما باید به تصمیم سرمربی تیم در این زمینه احترام بگذاریم، چون برانکو سرمربی تیم است و بهترین تصمیم گیرنده.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به وضعیت تیم ملی در آستانه مسابقات جام ملت های آسیا، گفت: تیم ما خوشبختانه شرایط خوبی دارد و روند آماده سازی تیم ملی هم در این مدت به خوبی پیش رفته است. فدراسیون هم کوشش کرد تا بهترین امکانات را در اختیار تیم ملی قرار دهد و همه چیز مهیاست تا در این جام نمایش خوبی داشته باشیم.

پیوس در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی فوتبال ایران می تواند بعد از چهار دهه قهرمان آسیا گردد؟، خاطر نشان کرد: با حرف زدن که نمی توان چیزی را ثابت کرد. ما سال هاست که قهرمان نشدیم و حالا باید بعد از 40 سال جام را به ایران بیاوریم. ما تیم خوبی داریم، ولی تیم های دیگر هم بیکار نیستند.

وی اضافه نمود: ایران برای قهرمان شدن فقط یک رقیب ندارد. جدا از کره جنوبی، ژاپن و استرالیا، چند تیم دیگر مثل امارات، قطر، ژاپن، ازبکستان و ... هم پیشرفت نموده اند و این کار تیم ملی را سخت می نماید. البته ما هم یکی از قدرت های اصلی در فوتبال آسیا هستیم و خیلی ها انتظار دارند که ایران در این دوره قهرمان گردد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت خط حمله تیم ملی نیز بیان کرد: ایران در همه پُست ها بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد که این کار را برای کادر فنی راحت می نماید. ما در خط حمله هم مهاجمان فوق العاده ای داریم که هر کدام خصوصیات خوبی دارند، امیدوارم در جام ملت ها تهاجمی بازی کنیم تا بیشتر از پتانسیل مهاجمان خوبی که داریم، استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرشاد پیوس: ایران یکی از قدرت های اصلی آسیاست اما برای قهرمانی یک رقیب ندارد، به احمدزاده گفتم او را مثل پسرم دوست دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشاد پیوس: ایران یکی از قدرت های اصلی آسیاست اما برای قهرمانی یک رقیب ندارد، به احمدزاده گفتم او را مثل پسرم دوست دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید