کوشش می کنیم شغل اورژانس جز مشاغل سخت و زیان آور محاسبه گردد

به گزارش عینک دایره ای، نیکزاد با تاکید براینکه برای تخصیص امکانات به اورژانس پیگیری های لازم انجام می گردد، گفت:کوشش می کنیم شغل اورژانس جز مشاغل سخت و زیان آور محاسبه گردد.

کوشش می کنیم شغل اورژانس جز مشاغل سخت و زیان آور محاسبه گردد

به گزارش گروه اجتماعی عینک دایره ای، به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در بازدید از سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه در دوران کرونا جامعه بهداشت و درمان رو سفید شد و اقدامات آن ها در تاریخ ماندگار است، گفت: من اطلاع دارم که اورژانس با حضور به موقع و هدایت هایش توانسته، جان بسیاری را نجات دهد، اما در عین حال با بسیاری از کمبود ها و نقایص در حوزه احتیاج های اولیه و منابع و تجهیزات روبرو است.

برای تخصیص امکانات به اورژانس پیگیری های لازم انجام می گردد.

نیکزاد با بیان اینکه برای ایجاد و تصویب قانون یا باید از دولت لایحه بیاید و یا 15 نماینده طرحی را به مجلس ارائه دهند، گفت: سعی می کنم از کانال دولت چنین لایحه ای به مجلس ارسال گردد، بعلاوه پیگیر آن هستم که این شغل نیز جز مشاغل سخت و زیان آور محاسبه گردد.

تبدیل اورژانس های کانکسی به سال 1401 موکول می گردد

نائب رئیس مجلس ادامه داد: با مذاکراتی که با وزارت کشور خواهیم داشت پیگیر واگذاری زمین به اورژانس کشور خواهیم بود، اما باید گفت که تبدیل اورژانس های کانکسی به سال 1401 موکول می گردد.

باید آمبولانس های فرسوده نوسازی گردد

نیکزاد، گفت: آمبولانس ها فرسوده هستند و ما برای سال 1401 و بودجه به جای مانده 1400 به این موضوع توجه می کنیم بعلاوه درخواست دارم رییس اورژانس مکاتبات درخواستی خود را به من ارایه دهد تا حل مسائل انجام گردد.

علی نیکزاد ثمرین در بازدیدی که از مرکز اورژانس کشور به عمل آورد، در جریان مقدار آمادگی و بعلاوه اقدامات صورت گرفته در زمان وقوع حوادث به ویژه زلزله اخیر هرمزگان و پاندمی کرونا نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کوشش می کنیم شغل اورژانس جز مشاغل سخت و زیان آور محاسبه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش می کنیم شغل اورژانس جز مشاغل سخت و زیان آور محاسبه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید