30 درصد شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت فعالیت می نمایند

به گزارش عینک دایره ای، مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت پیشرو هستند به طوری که اکنون نزدیک به 30 درصد آن ها در این حوزه فعالیت می نمایند.

30 درصد شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت فعالیت می نمایند

اسماعیل قادری فر، مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تبادل نظر با خبرنگار فناوری عینک دایره ای، درباره بودجه اختصاص یافته به حوزه فناوری گفت: خوشبختانه در سال 98 با یاری دولت در لایحه بودجه و مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات برای حوزه علمی و فناوری به عنوان پیشران اقتصاد مقاومتی در کشور پیش بینی های بسیار خوبی صورت گرفته است.

قادری فر ادامه داد: امیدواریم با تحقق پیشنهادات و مصوباتی که ایجاد شده است در سال 99 برای حوزه علم و فناوری بودجه خوبی را ببینیم تحقق این امر موجب می گردد تا شاهد رسوخ نوآوری در صنایع کشور و ارتقاء کسب و کار و شرکت های دانش بنیان باشیم.

مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توضیح داد: خوشبختانه شرکت های دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی و به طور عام در حوزه سلامت پیشرو هستند به طوری که نزدیک به 30 درصد آن ها در این حوزه فعالیت می نمایند.

وی در سرانجام اعلام نمود: خوشبختانه با حمایت های بسیار خوب وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو و اداره کل تجهیزات پزشکی اکنون شاهد ارتقاء روز به روز کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "30 درصد شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت فعالیت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 درصد شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت فعالیت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید