اینفینیکس یک گوشی با رنگ متغیر و شارژ 160 وات رونمایی کرد که نمی توانید خریداری کنید

به گزارش عینک دایره ای، شرکت اینفینیکس (Infinix) برند چندان شناخته شده ای در بازار موبایل محسوب نمی گردد اما به لطف عرضه گوشی های میان رده و پایین رده در بازارهایی مانند آفریقا و خاورمیانه توانسته تاحدی جلب توجه کند. این شرکت ساعاتی قبل از اولین گوشی مفهومی یا کانسپت خود رونمایی کرد که به لطف شارژ سریع 160 واتی در عرض فقط 10 دقیقه شارژ می گردد و پنل پشتی آن از قابلیت تغییر رنگ بهره می برد.

اینفینیکس یک گوشی با رنگ متغیر و شارژ 160 وات رونمایی کرد که نمی توانید خریداری کنید

با توجه به سرعت بسیار بالای شارژ این گوشی، اینفینیکس 20 سنسور حرارتی در بدنه آن تعبیه نموده تا دمای گوشی در تمام شرایط پایین تر از 40 درجه سانتی گراد باقی بماند. این گوشی مفهومی بعلاوه از شارژ بی سیم 50 واتی هم پشتیبانی می نماید.

یکی دیگر از ویژگی های مجذوب کننده این گوشی، قابلیت تغییر رنگ پنل پشتی آن است. شرکت اینفینیکس می گوید برای قابلیت تغییر رنگ بدنه از ترکیب فناوری های الکتروکرومیک و الکترولومینسانس استفاده نموده است. به اسم مثال زمانی که زنگ تماس این گوشی به صدا درمی آید، رنگ پنل پشتی از خاکستری به آبی روشن و برعکس تغییر پیدا می نماید. بعلاوه حین شارژ کردن هم رنگ پنل پشتی عوض می گردد.

این گوشی مفهومی با وجود اینکه ویژگی های پر زرق وبرقی دارد، اما قلب تپنده آن چیپست میان رده Helio G95 است. از دیگر ویژگی های آن می توانیم به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. در پنل پشتی آن دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی 8 مگاپیکسلی و اولترا واید 8 مگاپیکسلی دیده می گردد. میزان نمایشگر این گوشی به 6.67 اینچ می رسد و در حفره نمایشگر هم دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

این اولین باری نیست که یک گوشی مفهومی با قابلیت تغییر رنگ بدنه معرفی می گردد. سال گذشته شرکت ویوو هم ویدیوهایی از یک گوشی با قابلیت تغییر رنگ پنل پشتی را منتشر کرد. در هر صورت شرکت اینفینیکس اعلام نموده که به توسعه تکنولوژی های به کار رفته در این گوشی ادامه می دهد و شاید در گوشی های بعدی خود از این فناوری ها استفاده کند. در رابطه با خود این محصول باید بگوییم از آنجایی که یک گوشی مفهومی است، نباید انتظار عرضه آن را داشته باشیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "اینفینیکس یک گوشی با رنگ متغیر و شارژ 160 وات رونمایی کرد که نمی توانید خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفینیکس یک گوشی با رنگ متغیر و شارژ 160 وات رونمایی کرد که نمی توانید خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید