امیرعبداللهیان دوشنبه میزبان همتای ونزوئلایی در تهران

به گزارش عینک دایره ای، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر فردا (دوشنبه) میزبان همتای ونزوئلایی در تهران خواهد بود.

امیرعبداللهیان دوشنبه میزبان همتای ونزوئلایی در تهران

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی عینک دایره ای، فلیکس پلاسنسیا وزیر خارجه ونزوئلا پیش از ظهر فردا (دوشنبه) در تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ملاقات و گفت وگو می نماید.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران 13 مهر ماه در تماس تلفنی با فلیکس پلاسنسیا همتای ونزوئلایی خود در مورد آخرین شرایط روابط دوجانبه و همکاری های فیمابین به رایزنی پرداخت.

دو طرف در این گفت وگوی تلفنی بر پیگیری توافقات و تهیه نقشه راه روابط دوجانبه و بعلاوه نهایی کردن جزئیات پروژه های همکاری های مالی در سفر آینده وزیر خارجه ونزوئلا به تهران که در آینده نزدیک انجام خواهد شد، تأکید کردند.

به گزارش فارس، وزرای خارجه ایران و ونزوئلا بعلاوه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با یکدیگر ملاقات و گفت وگو کردند.

وزیر خارجه ونزوئلا در ملاقات با امیرعبداللهیان گفت که این کشور با دقت و وسواس روابط دوجانبه با ایران را پیگیری می نماید و اضافه کرد: روابط بین دو کشور نشان داد که فاصله جغرافیایی نمی تواند مانع همکاری کشورهای مستقل باشد. (اینجا بخوانید)

امیرعبداللهیان هم با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای توسعه روابط با ونزوئلا ندارد، گفت دو کشور به کوشش مشترک خود برای شکست تحریم های ظالمانه آمریکا ادامه خواهند داد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "امیرعبداللهیان دوشنبه میزبان همتای ونزوئلایی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرعبداللهیان دوشنبه میزبان همتای ونزوئلایی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید