ادامه بلاتکلیفی در کشتی دنیا، رقابت های گزینشی المپیک لغو شد

به گزارش عینک دایره ای، اتحادیه جهانی کشتی به دلیل شیوع کرونا، این بار 2 رویداد رقابت های جهانی و اروپایی گزینشی المپیک 2020 توکیو را لغو کرد.

ادامه بلاتکلیفی در کشتی دنیا، رقابت های گزینشی المپیک لغو شد

به گزارش عینک دایره ای، رقابت های دنیای کشتی آزاد و فرنگی گزینشی المپیک 2020 و رقابت های گزینشی المپیک در قاره اروپا به دلیل نگرانی ها بابت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

رقابت های دنیای گزینشی المپیک 2020 به عنوان آخرین فرصت کشتی گیران سراسر دنیا برای کسب سهمیه المپیک که طبق برنامه از پیش مشخص شده قرار بود از 11 تا 15 اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی صوفیه پایتخت بلغارستان برگزار گردد، به دلیل شیوع کرونا و با تصمیم اتحادیه دنیای کشتی لغو شد و در صورت مهیا بودن شرایط اوایل ماه ژوئن میلادی (اواسط تا اواخر خرداد ماه 99) برگزار می گردد.

همچنین رقابت های گزینشی المپیک در قاره اروپا که پیش از این قرار بود از 29 اسفند امسال به میزبانی بوداپست پایتخت مجارستان برگزار گردد به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد و احتمالا در صورت مهیا شدن شرایط مناسب اواسط ماه می میلادی(اوایل خرداد 99) برگزار می گردد.

به گزارش عینک دایره ای، پیش از این نیز رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا که قرار بود از 8 تا 10 فروردین ماه در چین برگزار گردد به دلیل شیوع کرونا لغو شد، سپس میزبانی این مسابقات به قرقیزستان سپرده شد اما این کشور نیز از میزبانی این مسابقات خودداری کرد. اتحادیه دنیای کشتی هنوز درباره زمان و مکان برگزاری این رقابت ها تصمیم گیری نکرده است، موضوعی که باعث بلاتکلیفی تیم های آسیایی از جمله تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران شده تا جاییکه اردوی تیم های ملی نیز به تعطیلی کشیده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ادامه بلاتکلیفی در کشتی دنیا، رقابت های گزینشی المپیک لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بلاتکلیفی در کشتی دنیا، رقابت های گزینشی المپیک لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید