آمریکا: ایران با حسن نیت به مذاکرات وین بازگردد

به گزارش عینک دایره ای، وزارت خارجه آمریکا با استقبال از اعلام تاریخ ازسرگیری مذاکرات وین، اظهار داشت که این کشور در مذاکرات هسته ای سرانجام نوامبر حاضر می شود.

آمریکا: ایران با حسن نیت به مذاکرات وین بازگردد

به گزارش الجزیره، ند پرایس گفت: اروپایی ها با ایرانی ها درمورد ازسرگیری مذاکرات هماهنگی کردند. از اعلام تاریخ ازسرگیری مذاکرات هسته ای با ایران در خاتمه ماه نوامبر استقبال می کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه نمود: در مذاکرات هسته ای خاتمه نوامبر شرکت می کنیم و رابرت اقتصادی ریاست هیئت ما را برعهده خواهد داشت.

او مدعی شد: به ایرانی های می گوئیم که مذاکرات هسته ای تا ابد ادامه نخواهد یافت و آن ها باید از این فرصت استفاده نمایند. امیدواریم که ایران برای مذاکره سریع و با حُسن نیت آمادگی داشته باشد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: معتقدیم اگر ایران جدی باشد، حل موضوعات اندک حل نشده و باقی ماند ممکن خواهد بود.

ند پرایس گفت: اگر می خواهیم تا گفت وگو ها با ایران در خصوص پرونده هسته ای آن موفقیت آمیز باشد، باید آنچه در دوره های گذشته به دست آورده ایم را تکمیل کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: اگر ایران به توسعه توانمندی های هسته ای خود ادامه دهد، نمی توانیم به توافق سال 2015 بازگردیم.

دقایقی پیش، علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: در تماس تلفنی با آقای انریکه مورا، شروع مذاکرات با هدف لغو تحریم های غیرقانونی و غیرانسانی، در روز 8 آذرماه در وین مورد موافقت نهاده شد.

منبع: فرارو

به "آمریکا: ایران با حسن نیت به مذاکرات وین بازگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا: ایران با حسن نیت به مذاکرات وین بازگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید