آرتتا: بی میزان به عملکرد بازیکنانم مقابل لیورپول افتخار می کنم

به گزارش عینک دایره ای، سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد تیم 10 نفره اش مقابل لیورپول در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس راضی است.

آرتتا: بی میزان به عملکرد بازیکنانم مقابل لیورپول افتخار می کنم

به گزارش عینک دایره ای، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس با وجود 10 نفره بودن از دقیقه 24 در پی اخراج گرانیت ژاگا مقابل میزبان خود یعنی لیورپول به تساوی بدون گل دست یافتند، پس از این بازی گفت: ما یک نیمه از این تقابل را بازی کردیم و یک 90 دقیقه دیگر مقابل یک رقیب فوق العاده در پیش داریم. ما به این نتیجه ای رسیدیم که با توجه به شرایط بازی مثبت بود.

وی اضافه کرد: باید برای بازی برگشت همه بازیکنان مان را به شرایط بازی برسانیم و در استادیوم امارات جو فوق العاده ای ایجاد کنیم. طرفداران ما که در آنفیلد حضور داشتند، جو فوق العاده ای ایجاد کردند و به ما انرژی فوق العاده ای دادند. سعی می کنیم در بازی برگشت با ارائه یک بازی خوب به فینال راه پیدا کنیم. بی میزان به کاری که بازیکنانم در این استادیوم که بازی در آن فوق العاده سخت است، انجام دادند و در حدود 70 دقیقه 10 نفره بازی کردند، افتخار می کنم.

سرمربی اسپانیایی آرسنال توضیح داد: می خواهم تیمی را ببینم که با احساسات بازی می نماید و همه چیزهایی را که ما هر روز در خصوص آن صحبت می کردیم را در این بازی دیدیم، بنابراین بسیار خوشحالم.

آرسنال حالا باید خود را آماده بازی حساس روز یکشنبه با تاتنهام در هفته بیست ودوم لیگ برتر انگلیس کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آرتتا: بی میزان به عملکرد بازیکنانم مقابل لیورپول افتخار می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: بی میزان به عملکرد بازیکنانم مقابل لیورپول افتخار می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید