ساری: فروش ازار در ازای 100 میلیون پوند؟ در بازار فعلی این رقم چیزی نیست

به گزارش عینک دایره ای، سرمربی تیم فوتبال چلسی رقمی که برای فروش ستاره بلژیکی این تیم به رئال مادرید در رسانه ذکر شده است را بسیار پایین می داند.

ساری: فروش ازار در ازای 100 میلیون پوند؟ در بازار فعلی این رقم چیزی نیست

به گزارش عینک دایره ای، در چند روز اخیر با انتشار اخباری مبنی بر توافق دو باشگاه رئال مادرید و چلسی، احتمال انتقال ادن ازار به پایتخت اسپانیا بسیار تقویت شده است. در بعضی اخبار گفته شده که آبی های لندن حاضر شده اند ستاره بلژیکی که یک سال دیگر با او قرارداد دارند را در ازای 100 میلیون یورو بفروشند.

ازار در پیروزی 2 بر صفر شب گذشته چلسی مقابل وستهام در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا این تیم را به جمع سهمیه داران لیگ قهرمانان (رده سوم) برگرداند. درخششی که او در این بازی داشت به خصوص در صحنه گل اول سبب شد که بار دیگر خیلی ها از او به عنوان بهترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر انگلیس یاد نمایند.

این در حالیست که منابع نزدیک به باشگاه چلسی اخیرا به شبکه ESPN اعلام کردند که این باشگاه نگران آن است که هیچ ابزاری برای ممانعت از پیوستن ازار به رئال مادرید در تابستان سال جاری نداشته باشد چرا که او وارد سال آخر قراردادش با این تیم می گردد.

مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی پس از بازی به شبکه اسکای اسپورتس گفت: ازار؟ من نمی توانم کاری انجام دهم. باشگاه هم با من موافق است اما اگر ادن بخواهد تجربه دیگری در یک تیم دیگر کسب کند، من فکر می کنم که نگه داشتن او بسیار سخت خواهد بود. ما کوشش می کنیم که خودمان را تقویت کنیم تا یکی از بهترین تیم های انگلیس و اروپا باشیم اما من باید به تصمیم ادن احترام بگذارم.

ساری در پاسخ به این سؤال که درباره 100 میلیون پوندی که به عنوان رقم احتمالی فروش ازار به رئال مادرید گزارش شده است، چه نظری دارد هم عنوان نمود: بیش از اندازه ارزان است. در این بازار فعلی، این رقم بیش از اندازه پایین است. من هیچ اطلاعی از اینکه روی او چه قیمتی باید گذاشته گردد ندارم اما ما در پنجره های جابجایی اخیر دیده ایم که روی یک بازیکن هر رقمی که بتوانید فکرش را بکنید گذاشته می گردد. با این حال عوض کردن ازار با یک بازیکن دیگر بسیار سخت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ساری: فروش ازار در ازای 100 میلیون پوند؟ در بازار فعلی این رقم چیزی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: فروش ازار در ازای 100 میلیون پوند؟ در بازار فعلی این رقم چیزی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید