آخرین شرایط پرسپولیس و تدبیر برای مشخص تکلیف بازیکنان فصل آینده

به گزارش عینک دایره ای، یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس که با حضور خبرنگاران همراه بود گفت: تعطیلی یک هفته ای داشتیم و خیلی هم لازم بود چون بعد از یکسال توانستیم به بازیکنان یک هفته استراحت دهیم که آن هم اجباری بود و بازی های تیم ملی باعث ان شد.

آخرین شرایط پرسپولیس و تدبیر برای مشخص تکلیف بازیکنان فصل آینده

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: فشار زیادی را بازیکنان در این مدت تحمل کردند و برنامه فشرده ای را پشت سر گذاشتند. الان سومین جلسه تمرین است که پس از تعطیلات دنبال می کنیم و برنامه خوبی داریم که به شرایط مسابقات برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه با وجود مسائل اقتصادی فراوان، هر روز یک حکم تازه علیه باشگاه می رسد تاکید نمود: دوست داریم تمام تمرکزمان روی تمرین و مسابقات باشد ولی این مسائل برای بازیکنان، مربیان و تیم آزاردهنده است. این مسائل قبلاً بوده است و الان هم وجود دارد، اما الان هم تعداد پرونده ها بیشتر شده است و هم مبلغ شان.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: خیلی از این فشار را بچه ها تحمل کردند تا باشگاه به مشکل نخورد. بازیکنان تیم ماه ها پول نگرفتند تا باشگاه بتواند بدهی ها را بدهد. آنها خیلی از خود گذشتگی کردند و فشار زیادی را تحمل کردند تا مسائل برطرف گردد. باید از آنها تشکر کرد، ولی فکر می کنم این هم حد و حدودی دارد و بازیکنان هم ظرفیتی دارند. خصوصاً وقتی به انتهای فصل نزدیک می شویم، هم حساسیت مسابقات بیشتر می گردد. باید مسائل بچه ها هم حل گردد. امیدوارم فکر اساسی برای حل این مسائل گردد.

گل محمدی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و پیشنهادات خارجی تعدادی از آنهایادآور شد: ما یک برنامه خوب هم باید برای فصل بعد داشته باشیم چون مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شوخی بردار نیست و سختی کار خیلی بیشتر از مسابقات دیگر است. باید با تیم کامل به میدان برویم که انتظارات برآورده گردد. از همین الان هم باید به فکر آن بازی ها باشیم. باید برای تمدید قرارداد برنامه داشتیم. ما هم نامه زدیم و هم با بازیکنان صحبت کردیم. صحبت های خوبی هم شد و خیلی از بازیکنان هم دوست دارند در تیم ما باشند، ولی آنها هم مسائلی دارند که باید برطرف گردد. تعامل دوطرفه باید باشد تا تیم خوب راهی مسابقات گردد هر چند کار دشواری است.

یحیی تاکید نمود: بازیکنانم همه باکیفیت و خوب هستند و خواستار زیادی دارند و چه از لیگ داخلی و چه تیم های خارجی پیشنهادات خوبی به آنها می رسد. حتماً باید برنامه ریزی و جلسات خوبی داشته باشیم تا ادامه همکاری صورت بگیرد. من در خصوص همه بازیکنان صحبت کردم.

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه ریزی سازمان لیگ برای برگزاری سوپرجام و ادامه رقابت های لیگ برتر گفت: دنبال این نیستیم که همواره به نفع ما باشد اما همواره هم قرار نیست به ضررمان باشد.

یحیی یادآور شد: 6 بازیکن در تیم ملی داریم ولی برای ما 30 خرداد بازی گذاشته اند اما تیم های دیگر یک بازیکن دارند و یک روز بعد از ما بازی دارند. این چه معنی دارد؟ بازیکنان خیلی زود به تمرینات برسند، بیست و ششم است که خسته و کوفته اند. تکلیف با بازیکنان تیم ملی که در فشردگی زیاد قرار دارند چیست و چگونه باید از بازیکنان مان استفاده کنیم؟ آن ها نباید تمرین یا استراحت داشته باشند؟

سرمربی پرسپولیس درباره جرایم اقتصادی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای او و سایر فوتبالی ها توضیح داد: دست به جریمه مسئولان ما خوب است. تا حرفی می زنیم جریمه می نمایند.

او درباره صحبت های حمید مطهری دستیار اول او که گفته بود نتایج در زمین فوتبالی رقم نمی خورد گفت: نمی خواهم ماهیت لیگ و فوتبال را زیر سوال ببرم چون همواره دنبال عدالت بودیم و دنبال این هستیم که همه چیز عادلانه برگزار گردد. هیچوقت دنبال حواشی نبودیم و نخواهیم بود و به فوتبال و طرفداران احترام می گذاریم. تا امروز هرچیزی هم که گفتند انجام دادیم اما حداقلش این است که در برنامه ریزی عدالت برقرار گردد فقط روی مافشار نیاورند. ما نمی خواهیم صحبت کنیم اما می گویند فلانی می خواهد شلوغش کند. اصلا اینگونه نیست و ما فقط در پی عدالت هستیم.

گل محمدی درباره انتشار خبری از سوی عینک دایره ای مبنی بر داشتن پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر توضیح داد: الان شرایط را به شکلی نمی بینم که درباره این مسائل صحبت کنم ولی پیشنهاداتی وجود داشت که من به خاطر تیم از آن ها تشکر کردم و پاسخم منفی بود. نمی خواهم راجع به این مسائل صحبت کنم و نام تیم را هم نمی آورم.

گل محمدی درباره عدم بازگشت بوژیدار رادوشوویچ به تمرینات این تیم تاکید نمود: او امروز باید به تمرینات می آمد و پیگیر قضیه هستیم. دلیلی ندارد که این مسائل برای یک بازیکن پیش بیاید. از آقای سمیعی خواستم که مسائل او برطرف گردد و ایشان پیگیر این موضوع هستند.

یحیی درباره حل مشکل خود با صدا و سیما گفت: با کلیت صداوسیما مسئله ای ندارم و آن ها هم دوستان قابل اعتمادی هستند. چند برنامه خاص هست که شمشیر را از رو برای ما بسته اند. منظور من برنامه های فوتبال برتر، شب های فوتبالی و برنامه شبکه پنج است. ما با این برنامه ها مسئله ای داریم و به باقی دوستان احترام می گذاریم.

او در انتها درباره شرایط تیم ملی ایران تاکید نمود: ما تیم خوبی در اختیار داریم و دستمان پر است تا تاکتیک های مختلف را اجرا کنیم. نگرانی ای که خود من دارم این است که تیم ملی در بحث بازی تدارکاتی به مشکل خورد و عقب است. خوشبختانه بازی اولمان با هنگ کنگ می تواند تدارکاتی باشد ولی این که چرا بازی تدارکاتی نکردند برای خود من هم سوال است چون باید با هماهنگی وارد این مسابقات می شدند. به هر حال برای اسکوچیچ و بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت داریم چون صعود تیم ملی به سود همه است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آخرین شرایط پرسپولیس و تدبیر برای مشخص تکلیف بازیکنان فصل آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط پرسپولیس و تدبیر برای مشخص تکلیف بازیکنان فصل آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید