استقلالی ها خرسند نباشند؛ جام را سرانجام فصل می دهند

به گزارش عینک دایره ای، تهران (پانا) - هافبک برزیلی و سابق پرسپولیس معتقد است جبران 6 امتیاز اختلاف برای پرسپولیس کار سختی نیست.

استقلالی ها خرسند نباشند؛ جام را سرانجام فصل می دهند

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم دو خرید برزیلی داشت. ژوزه تادئو و فرناندو گابریل دو بازیکنی بودند که همزمان به جمع سرخ پوشان اضافه شدند ولی تفاوت های زیادی باهم داشتند. تادئو یک مهاجم بسیار ضعیف با اضافه وزنی کاملا مشهود ولی گابریل یک هافبک تکنیکی و خوش استایل که به سرعت هم بین طرفداران پرسپولیس محبوب شد.

با وجود عملکرد خوب گابریل با آمدن برانکو در اواخر لیگ چهاردهم این بازیکن در خاتمه همان فصل از پرسپولیس جدا شد. با این حال فرناندو همواره اخبار و بازی های پرسپولیس را دنبال می نماید و علاقه زیادی به این تیم دارد. فرصتی دست داد تا با گابریل در خصوص پرسپولیس گفت وگویی انجام دهیم که در ادامه می خوانید.

بازی های پرسپولیس را در این فصل دنبال کردی؟

بله من همواره اخبار و ملاقاتهای پرسپولیس را دنبال می کنم چون علاقه زیادی به این تیم و طرفدارانش دارم. پرسپولیس بخش مهمی از زندگی من است و این تیم همواره در قلب من باقی خواهد ماند. شاید باورتان نگردد ولی من یک اپلیکیشن دارم که برنامه بازی ها و نتایج بازی های مختلف را در آن دنبال می کنم. پرسپولیس را در این اپلیکیشن به عنوان تیم موردعلاقه خودم انتخاب کردم تا موقع بازی های این تیم به من اطلاع رسانی گردد و از نتایج باخبر شوم.

نتایج این فصل پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنی؟

پرسپولیس در این فصل هم مثل سال های گذشته خوب کار نموده و نتایج مناسبی گرفته است. بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس کارشان را به خوبی انجام می دهند و جزو رجحانن های فوتبال ایران هستند. می دانم پرسپولیس مقابل صنعت نفت متاسفانه بازنده شد ولی این دلیلی بر نا امید شدن نیست و قطعا با قدرت بازی ها را ادامه خواهد داد و من ایمان دارم این تیم دوباره قهرمان خواهد شد.

ولی استقلال با 6 امتیاز اختلاف صدرنشین است و شانس اول قهرمانی در این فصل به شمار میرود.

درست است که استقلال صدرنشین است و آبی ها 6 امتیاز جلوتر هستند ولی این به معنای قهرمانی نیست و نباید الان خیلی خشنود باشند، چون همواره جام را در خاتمه فصل می دهند و هنوز بازی های زیادی تا انتهای مسابقات به جای مانده است. پرسپولیس تیم باکیفیتی است و جبران 6 امتیاز اختلاف برای این تیم کار سختی محسوب نمی گردد. پرسپولیس در 5 سال اخیر نشان داده در فوتبال ایران رجحانن است و امیدوارم سال جاری هم بتواند قهرمانی ششم را بدست بیاورد.

خیلی مطمئن از قهرمانی پرسپولیس حرف می زنی.

پرسپولیس رجحانن تیم است و توانایی بالایی دارد. ضمن اینکه طرفداران فوق العاده ای از این تیم حمایت می نمایند. 8 بازی به جای مانده و پرسپولیس می تواند استقلال را در صدر جدول جا بگذارد و قهرمان گردد. ضمن اینکه تاج قهرمانی فقط به سر پرسپولیس زیباست و تیم دیگری شایسته قهرمانی نیست.

خیلی ها می گویند دربی معین نماینده قهرمانی خواهد بود. نظر تو در این خصوص چیست؟

قطعا نتیجه دربی تاثیرگذار است. پرسپولیس می تواند در بازی مستقیم با رقیبش به رجحان برسد و خودش را به قهرمانی نزدیک کند. من فکر می کنم این ملاقات مهمترین بازی سال خواهد شد و من هم از همین حالا برای تماشا دربی هیجان دارم. امیدوارم تیم محبوبم برنده دربی باشد و طرفداران هم خشنود شوند. من فکر می کنم این دربی شبیه به فینال است و قطعا بازیکنان هم این موضوع را به خوبی می دانند. من از آنها می خواهم برای برد مقابل استقلال و قهرمان شدن در لیگ بجنگند و مطمئن هستم که این اتفاق رخ خواهد داد.

رجحانن خاطره تو از دربی بزرگ تهران چیست؟

خب اینکه استادیوم پر از تماشاگر بود و جای خالی وجود نداشت، بسیار هیجان انگیز بود. تماشا کلی تماشاگر در استادیوم همواره برای من انگیزه فوق العاده ای به حساب می آمد. خشنودم در دربی که بازی کردم، پرسپولیس برنده بازی شد و طرفداران خیلی خشنود بودند. یادم می آید تا مدت ها در خصوص دربی و برد در آن بازی حرف می زدند که برای من جذابیت داشت و خاطره بسیار خوبی بود.

با اینکه مدت زیادی در پرسپولیس نبودی ولی با عشق و علاقه در خصوص این تیم صحبت می کنی. چه چیزی باعث به وجود آمدن این علاقه شد؟

بعد از جدایی از پرسپولیس چند تیم عوض کردم ولی حال و هوای آن را نداشت. خاطرات پرسپولیس را همواره در فکر خودم مرور می کنم و این تیم در قلب من جای دارد. چه خودم و چه همسرم زندگی در تهران را دوست داشتیم. برای ما شهری خوب و پر از خاطره بود. در این چند سال هم نتایج پرسپولیس و قهرمانی ها را دنبال می کردم و بابت آنها هم خیلی خشنود بودم. واقعیت این است که وقتی در جایی مثل پرسپولیس بازی می کنید سخت است که دیگر آن را فراموش کنید. طرفداران پرسپولیس هم هنوز به من لطف دارند. پیغام های محبت آمیز می دهند. انگار هنوز بازیکن پرسپولیس هستم و این برای من جالب است و باعث شده تا این ارتباط عاطفی را حفظ کنیم.

رجحانن خاطره ات از دوران حضور در پرسپولیس مربوط به کدام بازی است؟

قطعا انتخاب من ملاقات مقابل النصر عربستان است. بازی که 100 هزار نفر در استادیوم بودند و جوی بی نظیر ساختند. فضای آن بازی را در هیچ جای دیگری ندیدم و محال است آن ملاقات را فراموش کنم.

مهدی طارمی، همبازی سابق تو عملکرد فوق العاده ای در فوتبال اروپا از خودش نشان داده است. نظرت در خصوص مهدی چیست؟

من کنار مهدی بازی کردم و او دوست خوب من است. همان موقع متوجه شدم مهدی چه استعدادی دارد و مطمئن بودم می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. برایش خیلی خشنودم که توانسته در فوتبال اروپا جایگاه خوبی پیدا کند و امیدوارم همین فرایند را ادامه بدهد. واقعیت این است من اصلا از درخشش مهدی در پورتو و تیم ملی ایران سورپرایز نشدم چون می دانستم روزی او فوتبالیست بزرگی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "استقلالی ها خرسند نباشند؛ جام را سرانجام فصل می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی ها خرسند نباشند؛ جام را سرانجام فصل می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید