اردوی سفت و سخت شاگردان مجیدی در تهران؛ تمرینات کماندویی در انتظار استقلالی ها!

به گزارش عینک دایره ای، فرهاد مجیدی به طور جدی برای شاگردانش پیغام ارسال نموده تا خودشان را برای یک دوره تمرینات سخت و طاقت فرسا به منظور بازگشت قدرتمند به لیگ برتر آماده نمایند.

اردوی سفت و سخت شاگردان مجیدی در تهران؛ تمرینات کماندویی در انتظار استقلالی ها!

گروه ورزشی عینک دایره ای، در صحبتی که با یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال داشتیم تعیین شد روزهای سختی در انتظار بازیکنان این تیم است. روزهایی که حتی ممکن است تمرینات استقلالی ها به بیش از دو جلسه در روز هم ارتقا پیدا کند. چیزی شبیه به کماندوهای نظامی!

از باشگاه استقلال خبر می رسد علی ربانی بدنساز تیم به خواست فرهاد مجیدی در نظر دارد تا تمرینات بدنسازی تیم با شدتی بالا برای بازیکنان برنامه ریزی گردد که مبادا در ادامه، بدنهای بازیکنان از نظر جسمانی تحت فشار رقابتهای فشرده لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان دچار آسیب دیدگی شده یا ضعیف باشند.

در حالی که در طول هفته های گذشته هر بار اخباری تأیید نشده از تمرین جدی پرسپولیسی ها در تهران به گوش می رسید و بعضی رسانه ها نیز به صورت پراکنده با انتشار تصاویری تأیید نشده از تمرین شاگردان یحیی گل محمدی خبر می دادند، کادر فنی تیم استقلال که اطلاعات مربوط به تیم رقیب همشهری را رصد می نموده با توجه به عدم برگزازی تمرینات گروهی استقلال، برآن شده تا با جدیت و در دور تازه تمرینات کار را به شکلی کاملا سفت و سخت پیش ببرد.

از باشگاه استقلال خبر می رسد فرهاد مجیدی نیز در این رابطه به دقت اوضاع سایر رقبای استقلال را رصد می نموده و اخبار تیم های سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و شهر خودرو را بطور ویژه دنبال می نموده تا از کم و کیف میزان تمرینات انفرادی آنها آگاه باشد. از این رو و با توجه به ابراز تمایل پرسپولیسی ها برای بازگشت به لیگ و اتمام ملاقاتهای به جامانده، این موضوع برای استقلالی ها جدی تر شده که شاید آنها از نظر بدنی در سطحی بالا قرار دارند که تا این حد برای بازگشت به لیگ ابراز تمایل و اشتیاق می نمایند.

به همین منظور پیش بینی می گردد کادر فنی استقلال در روزهای آینده پس از، ازسرگیری تمرینات، کار را با برنامه دو جلسه در روز و یا حتی سه جلسه ای پیش ببرد. شرایطی مشابه با حضور اعضای تیم در اردوی خارج از تهران که بازیکنان تمام وقت در اختیار باشگاه هستند.

فرهاد مجیدی برای بازگرداندن شرایط بدنی بازیکنانش به فرمی که در هفته اول اسفند ماه سال گذشته داشتند، باید برنامه فشرده ای برای شاگردانش در نظر بگیرد تا تلافی دو ماه استراحت نسبی را از تن آنها بیرون آورده و تک تک شان را برای ملاقاتهای فشرده لیگ آماده کند.

طبق گفته سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ با آغاز دوباره مسابقات، ملاقاتها به صورت فشرده و با حداکثر فاصله چهار روزه برگزار می گردد تا لیگ در اواخر تیر ماه به سرانجام برسد. قطعا تیم هایی که درچنین شرایطی، بدنی آماده تر داشته باشند قادر خواهند بود با کمرتین آسیب دیدگی و مشکل، لیگ نوزدهم را به سرانجام برسانند. در غیر اینصورت، 9 هفته مسابقه پشت سر هم ممکن است هر تیمی را تحت بروز مصدومیت های جدی بازیکنانش قرار بدهد.

ناگفته نماند استقلال علاوه بر این 9 هفته یک ملاقات عقب افتاده با فولاد خوزستان، بازی در جام حذفی و 3 ملاقات دیگر در لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اردوی سفت و سخت شاگردان مجیدی در تهران؛ تمرینات کماندویی در انتظار استقلالی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی سفت و سخت شاگردان مجیدی در تهران؛ تمرینات کماندویی در انتظار استقلالی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید