راهنمای سفر

هنری برگسون فیلسوفی که ذهنی خلاق داشت

هنری برگسون Henri Bergson متولد 18 اکتبر 1859 در پاریس (فرانسه) است. او یکی از مشهورترین فیلسوف های فرانسوی اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 میلادی به شما می رود. اگرچه معروفیت بین المللی وی در طول زندگی به ارتفاعات فرقه ای رسید، اما تأثیر وی پس از جنگ جهانی دوم کاهش یافت....

13 اردیبهشت 1401

هزینه های سفر به روسیه چقدر است؟

هزینه سفر به روسیهبرای سفر به روسیه و کشور تزارها آماده شده اید؟ این کشور اروپایی و سردسیر یکی از برترین کشورهایی است که در این فصل می توانید به آن سفر کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. آب و هوای خوب، جاذبه های مختلف و متفاوت، تفریحات مختلف، امکانات...

26 فروردین 1401

هزینه سفر به آبادان چقدر است؟

آبادان از جمله شهرهای ایران است که از تجربه سفری به صرفه گرفته تا سفری لوکس، می تواند خاطره ای به یاد ماندنی برای شما رقم بزند.

18 فروردین 1401

شگفت انگیز ترین جاذبه های ژاپن

ژاپن کشوری است واقع در اقیانوس آرام که به سرزمین آفتاب تابان معروفیت دارد. مردم این کشور تا به امروز فرهنگ و نگرش خاص خود را حفظ وآن را به سبکی بسیار دوست داشتنی با دنیای مدرن ترکیب نموده اند. این کشور جذابیت های طبیعی و انسانی بیشماری دارد که آن را در...

11 اسفند 1400

ظرفیت گردشگری حیات وحش

تهران (پانا) - در دوران اپیدمی کرونا بسیاری ترجیح می دهند به جای شهرگردی، رفتن به موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی سفر به عرصه های طبیعی را تجربه نمایند، محل هایی که امکان تجمع انسانی در آنها کم بوده و همین موضوع انتقال ویروس را به صفر برساند.

5 فروردین 1400

تورهای غیرمجاز خسارتهای جبران ناپذیری را به گردشگری وارد می کنند

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تورهای غیرمجاز خسارتهای جبران ناپذیری را به گردشگری وارد می کنند.

9 بهمن 1399

آرزوی رستاک در سال جدید

اعضای گروه موسیقی رستاک ضمن تبریک نوروز از آرزوی خود برای سال جدید گفتند.

9 تیر 1398

نوروزگاه در پایگاه ملی بسطام شهرستان چایپاره دایر شد

به گزارش خبرنگاران، غلام شیرزاده، در ارتباط با برنامه های نوروزی در این شهرستان اظهارداشت: سال جاری برنامه نوروزگاه در پایگاه بسطام این شهرستان با 6 عنوان برنامه نوروزی اجرا می گردد.

8 تیر 1398

مأموریت های غیرضرور تضییع حقوق بیت المال است

به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری ظهر دوشنبه در نشست توسعه و برنامه ریزی گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار گردید ضمن قدردانی از تمامی دستگاه ها در ایجاد شرایط مطلوب برای حضور هیئت دولت در این استان، گفت: در این سفر تصمیمات خوبی بر اساس نیازمندی...

7 تیر 1398

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خبرداد؛ اجرای مراسم بزرگداشت روز شهدا در سراسر استان مرکزی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: 22 اسفند ماه مراسم بزرگداشت روز شهدا در سراسر استان برگزار می گردد.

5 تیر 1398

نگارستان ایران در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری حضوری متفاوت دارد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: تمام پتانسیل های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی گلستان از غرب تا شرق استان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته معرفی و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

17 خرداد 1398

جشن بزرگ قصه گویی مادربزرگ ها در مشکین شهر برگزار گردید

با هدف رونق گردشگری زمستانی جشن بزرگ قصه گویی مادربزرگ ها در اقامتگاه بوم گردی دورنا واقع در شهرستان مشکین شهر برگزار گردید.

4 خرداد 1398