10 بازیکن کرونایی در اردوی آبی پوشان؛ دیدار استقلال ، پیکان در چه صورت لغو می شود؟

به گزارش عینک دایره ای، بازیکنان استقلال بار دیگر پیش از دیدار با پیکان تست کرونا خواهند داد تا تکلیف آنها برای برگزاری دیدار جام حذفی مشخص شود.

10 بازیکن کرونایی در اردوی آبی پوشان؛ دیدار استقلال ، پیکان در چه صورت لغو می شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی عینک دایره ای، کرونا به اردوی استقلالی ها رسوخ کرده و به همین دلیل برگزاری دیدار این تیم مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

طبق پیگیری های عینک دایره ای، در تست اولیه 10 نفر از بازیکنان استقلال با تست مثبت کرونا روبرو شده اند که تعدادی از اعضای کادر هم تست مثبت دارند. البته قرار است تمام اعضای تیم بار دیگر تست بدهند تا شرایط شان پیش از دیدار با پیکان تعیین شود. هرچند این تعداد به صورت قطعی تعیین نیست و پس از تست مجدد نتیجه نهایی تعیین خواهد شد.

با این حال طبق قانون دیدار استقلال مقابل پیکان در شرایطی لغو خواهد شد که این تیم کمتر از 5+11 بازیکن در لیست نفراتش داشته باشد. به این صورت استقلال که لیست بازیکنانش 30 نفره است، اگر 16 بازیکن با تست منفی کرونا داشته باشد، مسئله ای برای رویارویی با پیکان در جام حذفی ندارد و این بازی باید برگزار شود. طبق قانون تعداد افراد مبتلا به کرونا در کادر فنی تیم هم منعی برای برگزاری بازی ایجاد نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "10 بازیکن کرونایی در اردوی آبی پوشان؛ دیدار استقلال ، پیکان در چه صورت لغو می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 بازیکن کرونایی در اردوی آبی پوشان؛ دیدار استقلال ، پیکان در چه صورت لغو می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید