مهدی زاده، عسگری،گنج زاده و حسن نیا فینالیست شدند، کاویانی برنز گرفت

به گزارش عینک دایره ای، در سومین روز از رقابت های کارته قهرمانی آسیا تیم های ملی کاراته زنان و مردان ایران در دو بخش کاتا و کومیته بزرگسالان به روی تاتامی رفتند.

مهدی زاده، عسگری،گنج زاده و حسن نیا فینالیست شدند، کاویانی برنز گرفت

به گزارش عینک دایره ای، در سومین روز از رقابت های کاراته قهرمانی آسیا تیم های ملی کاراته زنان و مردان ایران در دو بخش کاتا و کومیته در رده سنی بزرگسالان به روی تاتامی رفتند.

نگین باقری کاتاروی تیم ملی بزرگسالان در اولین پیکار خود با حساب سه بر دو از سد لائوگریس از هنگ کنگ، نفر چهارم رنکینگ فدراسیون جهانی گذشت. باقری در دور دوم سه بر دو مغلوب سلین لی از مالزی شد. با شکست سه بر دوی کاتاروی مالزی برابر حریف ژاپنی نگین باقری از دور رقابت ها کنار رفت.

امیر بهادر تدین نیز چهار بر صفر در ملاقات نخست خود جونگ پارک از کره جنوبی را شکست داد. تدین نیز در ملاقات دوم خود پنج بر صفر مغلوب زیگی زاراستا از اندونزی شد و با صعود نماینده اندونزی به دور فینال تدین در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه داد و در دور سوم به مصاف امین الوعادی از امارات رفت با نتیجه پنج بر صفر پیروز شد.

تدین برای کسب مدال برنز به مصاف حریفی از چین تایپه رفت، اما سه بر دو نتیجه را واگذار کرد و از کسب مدال باز ماند.

در رقابت های کومیته نیز در وزن 55 - کیلوگرم مردان مجید حسن نیا در دور نخست چهار بر یک جهانگیر نسیموف از ازبکستان را شکست داد و در دور دوم 1بر صفر رافائل اکبراف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت. حسن نیا در ملاقات سوم عبداله الحربی از عربستان را 6 بر 3 شکست داد و راهی فینال شد.

فاطمه چالاکی نیز در وزن 55 - کیلوگرم زنان در دور نخست پنج بر سه خمسی تیپاوان از تایلند را شکست داد. چالاکی در دور دوم سه بر یک مغلوب فومیکا شیا از ژاپن شد و ملاقات سوم با قبول شکست 3 بر صفر مقابل سانیستیرانی چوک از اندونزی از رسیدن به مدال بازماند.

نسرین دوستی نیز در وزن 50 - کیلوگرم پنج بر یک جانا سوکی از فیلیپین را شکست داد. دوستی در دور دوم دو بر یک مغلوب رونیتا سوکاتندل از اندونزی شد و در ملاقات سوم خود 6 بر صفر مغلوب باخیرینیسو باباروا از ازبکستان شد و از کسب مدال بازماند.

در وزن 60 - کیلوگرم امیر مهدی زاده در دور نخست گوویناش راجکومار از مالزی را با نتیجه چهار بر یک شکست داد و در دور دوم 7 بر 2 از سد شوهی تویاما از ژاپن گذشت. مهدی زاده در دور سوم با شکست 4 بر 3 صعود الباشر از عربستان راهی فینال شد.

در وزن 67- کیلوگرم، حسین سمندر در دور نخست 1 بر صفر فی چنگ از چین را شکست داد و در دور دوم شینتا آراگا ژاپنی را 5 بر 3 مغلوب کرد. سمندر در بازی سوم 1 بر صفر مغلوب نجار بشار از اردن شد و با شکست نجار مقابل نماینده قزاقستان سمندر نیز حذف شد.

وزن 75- کیلوگرم بهمن عسگری 8 بر صفر غفران زوخیدوف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و در دور دوم 1 بر صفر مقابل وای لی از هنگ کنگ پیروز شد. عسگری در ملاقات سوم خود 3 بر 3 مقابل حریف مالزی به تساوی رسید و با رای داوران راهی فینال شد.

در وزن 68- کیلوگرم بانوان، مبینا کاویانی در دور نخست 2 بر صفر مغلوب کایو سومیا از ژاپن شد در دور دوم 5 بر صفر جو چائو از چین تایپه را شکست داد. کاویانی در بازی سوم خود 7 بر صفر فرنگیس بهروموزدا از تاجیکستان را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در وزن 61- کیلوگرم رزیتا علیپور در ملاقات نخست 1 بر صفر مغلوب آیامی موریگوچی از ژاپن شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

در وزن 68+ کیلوگرم محدثه آقایی در دور نخست 1 بر صفر مغلوب آیومی یوکوزا از ژاپن شد و با شکست 1بر صفر مقابل منگ منگ گو از چین از گردونه رقابت ها حذف شد

در وزن 68+کیلوگرم مردان سجاد گنج زاده در بازی نخست 5 بر صفر مقابل لائو وای از هنگ کنگ پیروز شد و در دور دوم 2 بر صفر نیکلا کابوش از اردن را مغلوب کرد. گنج زاده در بازی سوم کیت لو از ماکائو را شکست داد و راهی فینال شد.

در وزن 84- کیلوگرم مهدی خدابخشی در ملاقات نخست2 بر 1 آرولوران سامانروی از مالزی را شکست داد و در دور دوم سودر سروات از هند را شکست داد. او سپس مقابل ماسایا اشیزورا از ژاپن 2 بر یک مغلوب شد و سپس در ملاقات رده بندی 5 بر صفر ترپات کانگ تونگ از تایلند را مغلوب کرد تا صاحب مدال برنز گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مهدی زاده، عسگری،گنج زاده و حسن نیا فینالیست شدند، کاویانی برنز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی زاده، عسگری،گنج زاده و حسن نیا فینالیست شدند، کاویانی برنز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید