رئیسی: نظام پرداخت حقوق باید فوری و بر مبنای عدالت اصلاح گردد

به گزارش عینک دایره ای، رئیس جمهور از اعضا و کارگزاران دولت خواست تا با نخبگان و صاحب نظران مرتبط با حوزه کاری خود، حتی کسانی که با سلیقه دولت مخالفت دارند، در ارتباط مستمر باشند.

رئیسی: نظام پرداخت حقوق باید فوری و بر مبنای عدالت اصلاح گردد

به گزارش فارس، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به تحسین رهبر معظم انقلاب، از خصیصه و شعار مردمی بودن دولت سیزدهم در ملاقات 19 دی مردم قم، گفت: همه کارگزاران دولت باید سعی نمایند این خصیصه را ادامه داده و به وجه احسن تکمیل نموده و تعالی بخشند.

رئیس جمهور از اعضای دولت خواست که علاوه بر جلساتی که با مدیران و کارکنان زیرمجموعه خود برگزار می نمایند با ارباب رجوع و مردمی که به دستگاه ها مراجعه می نمایند نیز ارتباط و ملاقات داشته باشند.

رئیسی از همه کارگزاران دولت خواست تا مردم را به عنوان ناظرانی امین بشناسند و گفت: اگر گزارشی از سوی مردم به شما رسید حتما به طور دقیق آنالیز کنید و اگر صحیح بود به آن ترتیب اثر دهید.

رئیس جمهور بعلاوه از اعضا و کارگزاران دولت خواست تا با نخبگان و صاحب نظران مرتبط با حوزه کاری خود، حتی کسانی که با سلیقه دولت مخالفت دارند، در ارتباط مستمر باشند و توضیح داد: نباید هیچ کدام از دستگاه های دولتی از ارتباط با جامعه نخبگانی مرتبط با حوزه مدیریت خود غفلت نمایند و باید به شکل مستمر جلسات مصاحبه و مشورت با صاحب نظران عرصه کاری خود داشته باشند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تدوین و اجرای نظام عادلانه پرداخت حقوق تاکید و اظهار داشت: به عنوان دولت سیزدهم با توجه به شعار ها و رویکرد های این دولت باید نظام پرداخت حقوق را عادلانه کنیم. آنچه امروز اجرا می گردد غلبه چانه زنی در نظام پرداخت حقوق است که باید در چارچوب یک نظام پرداخت هماهنگ و عادلانه اصلاح گردد.

رئیسی گفت: ضروری است کارگروهی تشکیل گردد تا در یک بازه زمانی کوتاه قانون نو، واحد و عادلانه ای برای پرداخت حقوق تدوین کند و این قانون پس از تصویب در مجلس تمام قوانین و مقررات متعدد فعلی در پرداخت حقوق و مزایا در دستگاه های مختلف را ملغی اعلام کند.

رئیس جمهور خطاب به مسئولان ذیربط با تاکید بر اینکه به هیچ وجه اجازه ندهید قیمت کالایی افزایش پیدا کند، گفت: دستگاه های مختلف هر امکاناتی اعم از نیرو و اختیارات که احتیاج دارند اعلام نمایند و در مقابل مکلف هستند که به طور قاطع مانع هرگونه افزایش قیمت شوند.

رئیسی تاکید نمود: متاسفانه جریان هایی در پی ایجاد یأس و ناامیدی در مردم هستند و دستگاه های اجرایی و دولتی باید کوشش نمایند با گزارش و ارائه اخبار آنچه صورت گرفته است و نه آنچه قرار است انجام گردد، مردم را نسبت به آینده کشور امیدوارتر نمایند.

منبع: فرارو

به "رئیسی: نظام پرداخت حقوق باید فوری و بر مبنای عدالت اصلاح گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: نظام پرداخت حقوق باید فوری و بر مبنای عدالت اصلاح گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید