بهداشت روانی مردم خط قرمز ماست، مبارزه جدی با مخلان فضای مجازی در آستانه انتخابات

به گزارش عینک دایره ای، خبرنگاران/اردبیل دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: خط قرمز ما در جامعه رعایت بهداشت روانی مردم است و با هر جریانی که بخواهد این امنیت را به خطر بیندازد منتظر برخورد جدی دستگاه قضا باشد.

بهداشت روانی مردم خط قرمز ماست، مبارزه جدی با مخلان فضای مجازی در آستانه انتخابات

سیدعبدالله طباطبایی در نشست با عینک دایره ای در اردبیل به دستگیری ادمین های کانال عیان نیوز همزمان با روز نهم دی ماه به دست ماموران امنیتی و قضائی اشاره و اظهار کرد: به مخلان امنیت عمومی و روانی مردم هشدار می دهیم که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد و هر کانالی که همسو با سیاست های نظام و انقلاب نباشد منتظر برخورد جدی دستگاه قضا باشند.

وی با بیان اینکه دستگیری گردانندگان کانال عیان نیوز در راستای ایجاد امنیت روانی و آرامش مردم است، خاطرنشان کرد: در فضای مجازی هر جریان و گروهی که قصد بر هم زدن آرامش مردم را داشته باشد سرنوشتی همچون عیان نیوز در انتظار آنهاست.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با تاکید بر اینکه مردم باید با حساسیت و به عنوان چشم بینای ما در جامعه تخلفات اجتماعی را گزارش دهند، اضافه کرد: مردم مسئولیت پذیر و مطالبه گر ما باید در همه ابعاد با هوشیاری و آگاهی تمام رفتارهای خشونت بار و هنجارشکن را تشخیص می دهند و ناآرامی را برنمی تابند.

طباطبایی هدف دشمن از نفوذ به ایران را ایجاد ناآرامی و ناامنی اعلام و شرح داد: دشمن با لاابای گری و شبیخون فرهنگی درصدد نفوذ به لایه های اجتماعی کشور است که در این میان اصحاب رسانه نقش اصلی را در خنثی سازی این ترفندها دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت فضای مجازی باید به دست افراد با سواد بالای رسانه ای و علم مطبوعات باشد، اضافه کرد: ما تحرکات کانال های ناهنجار و کسانی که درصدد برهم زدن آرامش روانی جامعه هستند را رصد می کنیم و در این بین هیچ حرکت غیرقانونی از نظر ما پنهان نیست.

اصناف با تقوای صنفی با مردم رفتار کنند

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم با اطمینان خاطر به تهیه مایحتاج ضروری خود به ویژه نان اقدام کنند، اظهار کرد: اکیپ های سیار ما به دنبال رصد فعالیت نانوایی های استان در راستای تولید نان باکیفیت بالا هستند و ظرفیت نظارتی بالایی را در این بخش شاهد هستیم.

طباطبایی گفت: اکیپ هایی متشکل از بازرسان سازمان صمت و نهادهای نظارتی بر کیفیت نان نظارت دارند، گفت: بالغ بر یک هزار و 100 واحد نانوایی در سطح شهر اردبیل فعالیت می کنند که سرکشی به همه آنها در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: البته باید اصناف ما نیز با تقوای صنفی با مردم رفتار کنند و خود را ملزم به رعایت حقوق مردم بدانند چرا که نان مستقیما با سلامت مردم در ارتباط است و باید کیفیت نان پخت شده در سطحح بسیار بالایی باشد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تاکید کرد: کیفیت نان تولیدی در اردبیل رو به بهبود است و دستورات لازم در خصوص ارتقای این کیفیت صادر شده که امیدواریم نانوایان ما نیز خود را ملزم به رعایت این قوانین کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بهداشت روانی مردم خط قرمز ماست، مبارزه جدی با مخلان فضای مجازی در آستانه انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهداشت روانی مردم خط قرمز ماست، مبارزه جدی با مخلان فضای مجازی در آستانه انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید