بانوان والیبالیست در جمع 24 کشور دنیا، تیم ملی به اسلوونی اعزام شد

به گزارش عینک دایره ای، متین زبردست در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه تیم ملی بانوان والیبال بزرگ سال به نسبت سال های قبل به لحاظ فنی وضعیت مطلوبی پیداکرده است، ابراز داشت: در حد امکانات، تجهیزات و رفاهیات برای تیم ملی مهیا شد اما کسب نتیجه به خود تیم برمی شود که باید در حد توان از آن ها انتظار داشت.

بانوان والیبالیست در جمع 24 کشور دنیا، تیم ملی به اسلوونی اعزام شد

وی اضافه نمود: شب گذشته تیم ملی والیبال برای حضور در تورنمنت جهانی به اسلوونی و کرواسی اعزام شد که باوجود 24 کشور جهان مسابقات خوبی خواهد بود و امیدواریم کادر فنی بتواند نهایت بهره برداری را از این مسابقات داشته باشد.

انجام استعدادسنجی در طول مسابقات والیبال

نایب رئیس فدراسیون والیبال ضمن بیان اینکه به دنبال تورنمنتی برای والیبالیست های ایران بودیم، ابراز داشت: در بین کشورهای آسیایی چنین تورنمنتی رسمی وجود نداشت که تورنمنت اسلوونی موقعیت خوبی محسوب می شد زیرا از همه جهان اروپا، آمریکا و آسیا در مقاطع مختلف تیم به این مسابقات اعزام شده است.

زبردست بابیان اینکه مسابقات دسته دو نوجوانان دختر با حضور 10 تیم از استان های مختلف در شاهرود برگزار گردید، توضیح داد: این تیم ها طی پنج روز دور مقدماتی را برگزار می نمایند که خوشبختانه سطح کیفی ورزشکاران نسبت به سال قبل بهتر بود و این طبیعی است که در رده سنی ثابت ورزشکاران سال دوم بهتر از سال اول خواهند بود.

وی بابیان اینکه در استعدادیابی والیبال به قدهای بلندتر احتیاج داریم، اضافه نمود: با توجه به علم روز والیبال فاکتور قد بسیار مهم است و خیلی باید دقت کرد تا میانگین قدی بالاتر رود لذا در سه میزبانی استان ها نماینده استعدادیابی از فدراسیون نیز اعزام و قد و وزن همه حاضران اندازه گیری می گردد.

زنان والیبایست ایران در راستا قهرمانی آسیا

نایب رئیس فدراسیون والیبال همچنین اضافه نمود: اگر بتوانیم برای کشف، پرورش و به ثمر رساندن استعدادها کوشش و برنامه ریزی مناسب داشته باشیم و مربیان بدون بسنده به بودجه با در پیش دریافت راستا فنی این فکر را داشته باشند می توانند بازوی خوبی برای فدراسیون قلمداد شوند.

زبردست اضافه نمود: رقابت های قهرمانی زنان آسیا 26 مرداد در سئول آغاز می گردد که می توانیم در بخش بزرگ سالان این مسابقات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بانوان والیبالیست در جمع 24 کشور دنیا، تیم ملی به اسلوونی اعزام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان والیبالیست در جمع 24 کشور دنیا، تیم ملی به اسلوونی اعزام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید