آیا شما یک گوشی اندروید خیلی قدیمی دارید؟ از کمتر از 2 ماه دیگر، نخواهید توانست با این گوشی وارد گوگل شوید

به گزارش عینک دایره ای، گوگل به زودی پشتیبانی از اندرویدهای قدیمی را به کلی متوقف خواهد نمود. البته نگران نباشید منظورمان از قدیمی گوشی های اندرویدی چند سال اخیر نیست، بلکه داریم از گوشی های واقعا قدیمی که اندروید 2.3.7 و قدیمی تر دارند، صحبت می کنیم. یعنی اندروید نان زنجبیلی Gingerbread که یک دهه پیش در دسامبر سال 2010 عرضه شده بود.

آیا شما یک گوشی اندروید خیلی قدیمی دارید؟ از کمتر از 2 ماه دیگر، نخواهید توانست با این گوشی وارد گوگل شوید

ما واقعا نمی دانیم که چه درصدی از کاربران هنوز چنین گوشی های قدیمی با اندروید قدیمی را حفظ نموده اند. اما به هر حال دقت کاربران ردیت و نویسندگان سایت انگجت در سند پشتیبانی گوگل باعث شد که پی ببرند، دیگر پشتیبانی از چنین اندرویدهای قدیمی صورت نخواهد گرفت و فرارتر از آن:

به اسم بخشی از کوششمان برای محافظت از کاربران؛ گوگل دیگر اجازه نخواهد داد که با اندروید 2.3.7 یا قدیمی تر از 27 سپتامبر سال 2021، وارد گوگل شوید.

در صورتی که کاربری با این اندرویدهای قدیمی کوشش کند وارد گردد، پیغام خطای یوزر و پسورد را خواهد گرفت و نخواهد توانست وارد جی میل، یوتیوب یا مپس گردد.

این یعنی عملا این گوشی های قدیمی برای بسیاری از کاربران کاملا بی ارزش خواهد شد. از این زمان به بعد اگر امکانش باشد گوشی را باید به اندروید 3.0 یا تازه تر باید به روز کنید.

کلا استفاده از وسایل بسیار قدیمی با سیستم عامل های قدیمی، خطرهای امنیتی خاص خودش را دارد و احتمال آلودگی با بدافزارها را افزایش می دهد.

منبع: یک پزشک

به "آیا شما یک گوشی اندروید خیلی قدیمی دارید؟ از کمتر از 2 ماه دیگر، نخواهید توانست با این گوشی وارد گوگل شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا شما یک گوشی اندروید خیلی قدیمی دارید؟ از کمتر از 2 ماه دیگر، نخواهید توانست با این گوشی وارد گوگل شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید